fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Har ikke IKM før søndag/mandag, men så tissetrengt jeg var i morges måtte jeg bare teste. Og da var det en svak svak svak strek, nesten usynlig men samtidig kunne jeg se at noe var der, noe jeg ikke kunne se da jeg testet sist søndag. Og ca en time senere er det en tydelig strek. Man skal jo egentlig ikke lese av resultat etter en time, men fordi jeg hadde allerede sett en strek, riktignok nesten usynlig men samtidig synlig, rett etter at jeg testet.. kan jeg være gravid??? uff ble litt rotete her men håper noen skjønte....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Jeg vil tro du er gravid, men jeg ville testet en gang til på søndag uansett. Gratulerer )
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Quick Respons eller noe... Den rosa greia man får kjøpt på apoteket.. Foretrekker clearblue men ikke så mye igjen på det døgnåpne apoteket når det er helligdag
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 Ja, tror nok det er det greieste å gjøre for å være på den hel sikre siden ;o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 KAN være skyggestrek eller du KAN være gravid.. Ville nok tatt meg en tur og kjøpt en digital =) Lykke til =)
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2009 Så godtroende som jeg er tror jeg ikke det var skyggestrek for jeg testet på søndag også og da var det ingen skyggestrek, var helt blank så jeg kunne se forskjell mellom testen søndag og i dag... Ufff må nok ut og kjøpe flere digitale!!! Heldigvis lønningsdag i dag )
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Jeg vil tro du er gravid. Jeg tok en QR dagen før IKM dagen og fikk en svak, svak strek. Bare så vidt den syntes. Kjøpte med en CB og den viste tydelig ett + tegn.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Krysser fingrene for deg, og venter spent på oppdatering =)
Zupermam Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 du bør nok vente til søndag for å være sikker, men er du som meg, løper du nok til apoteket og kjøper inn en drøss nye tester så du kan sjekke igjen alle dagene framover til søndag:) Lykke til!!
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2009 Oi jeg må visst ut på shopping i løpet av dagen ) Takker for svar, dere og jeg skal komme tilbake med oppdatering når jeg er helt sikker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå