Gå til innhold

Da var jeg i gang :)


Annemor-83

Anbefalte innlegg

Hadde vondt i magen i natt, og var oppe et par ganger mer enn normalt.. I fem-tiden gikk slimproppen, og det fortsatte å komme en del slim.. I syv-tiden kom jeg utav dusjen, da fostervannet plutselig gikk.. Nå sitter jeg her og har "pingle"- rier som slett ikke er regelmessige...

Håper det tar seg opp snart, og ikke stopper opp..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du er vel kanskje opptatt av andre ting enn å lese her nå, men hvis du tilfeldigvis er innom igjen: hvor lenge tenker du å vente? Jeg antar at du kanskje har ringt føden. Har de gitt deg noe beskjed om hvor lenge du bør vente, eller tenker du bare å vente til riene er regelmessige? Hvor regelmessige da i såfall?

Bare fint å høre om andre som er i samme situasjon som en selv -- eller som jeg forventer å være i ganske snart. Jeg har termin om 9 dager, og mannen min har lange dagsreiser i jobben. Greit å få en idé om tidspersepktiv som andre opererer med.

Uansett, tvi-tvi i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snakket med føden da vannet gikk.. Fikk beskjed om å holde meg hjemme så lenge fostervannet er blankt, formen kjennes grei ut og riene ikke er så hyppige.. Når riene kommer hvert 5. min skal vi reise... Hvis ikke det skjer før klokken 18.00 skal vi inn til kontroll...

Riene har vært nede i hvert 9.-11. minutt, men så har de dabbet av igjen.. Nå er de på vei tilbake tror vi.. Kjenner tålmodigheten og motet svinger.. Men har sovet litt, spist og sittet litt ute i sola..

Det mest slitsomme er at jeg føler jeg må late vannet etter hver rie..

Samboeren min har tatt hjemmekontor i dag, og har hvilt i takt med meg, han trenger og kreftene..

Vi hadde flaks at det startet før han skulle på jobb, slik at han har fått med seg alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...