MaCy MoM Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Dette spm tilhører egentlig på ass.befruktning, men tenkte å høre med dere her inne også. Jeg var nemlig på egguthenting den 27.03.09. Det ble satt inn ett egg den 29.03.09. Det har gått fint helt frem til rugedag 10. På kvelden begynte det å blø litt, men dagen etter begynte det å komme litt koagler med mere blødning. Det samme skjedde dagen etter også. Den tredje blødningsdagen ble det litt mindre blødning hvor den fjerde dagen tok det brått slutt. Jeg pleier ikke å ha slike koagler ved menstruasjonen og det virket som om det var mere blødning enn ellers jeg pleier å ha. Jeg pleier å blø mindre og blødningen varer ellers i 7 dager når jeg får mensen til det tar helt slutt. Dette var en merkelig blødning og var rimelig sikker på at toget var kjørt for denne gangen. Ringte US idag og dem sa at jeg skulle teste for sikkerhets skyld og at det kunne oppstå slike blødninger under en graviditet også. Jeg har jo testet negativt hele tiden. Kjøpte en CB idag og testet meget svaaaaak positiv....hvordan kan det være mulig??? så fall måtte det vise sterkere på testen for lengst hvis jeg hadde vært gravid? Ser ut som jeg må ta en blodprøve for sikkerhets skyld... Symptomene mine forsvant etter blødningen men så begynt å komme igjen...noe små stikkninger en gang i blandt og ømme bryster... Har noen av dere opplevd noe lignende som kan oppmuntre litt?? Blir takknemmelig for svar.... håper....sukk..
MaCy MoM Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2009 glemte forresten å nevne at egget ble satt inn for 17 dager siden...
Gunn og Gutta Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Hei, jeg lurte bare på en ting, veit du om det ble satt inn bare ett egg, eller er det mulig at der er flere egg?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Kan det ha vært en festeblødning? Mange opplever å få en rar mensaktig blødning ifb med at egget fester seg, tror det pleier å komme noen dager før IKM... Jeg hadde blødninger i uke 7 og 11 da, men det gikk helt fint, er gravid i uke 33 nå =)
MaCy MoM Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 hei, takk for svar. Det ble satt inn bare ett egg...må bare vente litt og se hva testen viser... fint om noen flere med erfaringer kan dele de med meg...
Gjest Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Jeg har opplevd blødninger. Den ene gangen var det en spontanabort og den andre gangen gikk det fint (så langt i hvert fall, jeg er i uke 32 nå). Lykke til! Håper det bare er festeblødninger eller noe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå