www.karibienshule.blogg.no Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hva syns dere/baby om den (pluss/minus) Hvor kjøpt? Hva kostet den? Hvor lenge har baby brukt den (fra-til) Syns det er så vanskelig å velge!!!
annki83 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 vi hadde baby gym fra bellino som selges på br leker. babyen syns den var topp. jeg kjøpte ekstra ringer så lekene kom lengre ned å babyen fikk tak i de fra hun var veldig liten. da kna du også henge på andre leker. brukte den fra hun var nesten ny født for den var god å ligge på.jeg hadde babygymmen på gulvet på ett teppe eller babydyna så kun hun ligge å kose seg lenge. vi brukte den til hun var ca 6 mnd. babygymen kosta ca 599kr og ekstra ringer 39,50 http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=BABYLEGE&GroupId=BABYLEGE&PageNo=1&ProductId=606153
Elise18.11.08 Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Vi har Fisher Price Tiny Love! Veldig førnøyd med den. Kjøpte den for 699 og jenta vår har brukt den siden hun var 2 mnd og nå er hun 5 mnd. Det er musikk/jungellyder og lys som blinker hvis man ønsker det. Mange morsomme leker fulgte med som man kan bytte ut hvis man vil. Matten er en jungel og det er jo ekstra morro når de begynner å oppdage den;) Eneste minus er at den er litt tynn å ligge på.
Babyønske �� Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Har denne fra Tiny Love : http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=46&state=toyTypeId=1@elementId=0@ageId=0 Begynte å bruke den ved 6 uker. Mange forskjellige leker, lette å bytte ut, finnes leker man kan kjøpe til. Jeg bruker bare 2-3 av lekene i gangen, sånn at han stadig får noe nytt å holde på med. Er veldig fornøyd med den. Bøylene kan fjernes, så teppet kan brukes som vanlig leketeppe når han vokser fra selve gymmen. Eneste minuset må være at den er litt stor(1x1m), så krever litt gulvplass Kjøpte den i babyutstyrsforretning, har ikke sett den i lekebutikk. Kostet 600 el 700 kr
Gjest Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 har den fra ikea sin vi hehe...fikk den til jul av svigermor. den koster 249 kr tror jeg er fornøyd med den vi
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 så på de på ikea i går...men syns den i tøy hadde lite leker på + at det ikke var noe action på matta! de hadde en fin en i tre, men det må jo gjøre vondt for baby å slå på:s tror det blir tiny love deluxe på oss takk for svar!!!
MintCondition Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Vi har den i tre fra Ikea, den er pen og billig. Syns alle de med stoff ser så juglete ut, det er tross alt noe som blir stående i stua noen mnd ;p Tror ikke det er vondt for baby å komme borti noe treverk, hehe...verre med de stofftingene som blir fulle av sikkel og smuss vel?
WildPrincess Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Har denne fra Tiny love http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=145&state=toyTypeId=1@elementId=0@ageId=0 Kjøppt i en butikk som har annet baby utstyr Tror den koste ca 800kr Hun fikk den når hun var 6 uker og den er fortsatt masse i bruk nå når hun er 7 mnd. + den gir henne masse utfordringer, jeg kan endre på bøylene og bytte ut leker så hun får noe nytt å leke med. For å nå alle lekene så må hun strekke seg og krabbe/ rulle litt for å komme frem. - den er kanskej litt stor og som noen nevnte her som hadde gulpe barn... men den tøy matta hadde den jo bare ligget i vaskemaskinen Men vi kunne ikke vært mer fornøyd
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 16. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2009 nå har vi kjøpt...ble en fra jollybaby på babyshop da de var utsolgt for FP rainforest og tinylove deluxe. Men det er jeg glad for!!! Den vi kjøpte har en vanlig gym med leker over + en tunnell med raslende gulv og en ny matte med vann i og svømmende fisker:) KONGE!!!! Snupp var storfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå