Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg så nettopp en episode med Babylånerne... En gjeng tenårings-par som skal bo sammen alene for første gang og leke familier. Og de får låne hver sin baby for å prøve seg på foreldrerollen. Tror de skal ha barnet i en måned ca.... Hvem i all verden låner ut ungen sin til et tvshow??? I en måned? Og til en haug uerfarne tenåringsunger hvor den ene virker hissigere enn den andre og er rimelig uansvarlige hele gjengen... Nå er jeg sikker veldig gammeldags etc. men stakkars babyer.... De blir jo satt inn i en helt skrudd virkelighet men skrudde lekeforeldre.... Nei takk, sorry, men min jente hadde de aldri fått låne slik. Noen andre som reagerer på dette tvshowet?? Eller er jeg bare hormonell og teit? Syns det grenser mot barnemishandling,jeg....
Gjest eelis+spire Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg er helt enig med deg! Jeg hadde aaaldri lånt ut ungen min, spesielt ikke til et tv-program designet for uansvarlige tenåringer. Jeg skal kanskje ikke snakke så høyt iogmed at jeg bare er 19 selv, men jeg har aldri vært sånn som dem! Fy fader altså, jeg blir flau... Og du er nok ikke bare hormonell, første gang jeg så det programmet var leenge før jeg ble gravid, og allerede da var jeg provosert!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Nei, jeg syns absolutt de aller fleste folk i slutten av tenårene gjerne er helt moden for barn og vel så det:) Men disse virket jo egentlig mer som sinte umodne 14åringer enn som nesten voksne........Jeg satt med åpen munn i store deler av programmet.... Helt sjokkert over modenheten,eller mangel på sådann hos disse....
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 dytter litt,jeg...Andre meninger her inne?
FruAkilles Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 De var under nøye overvåking med en "profesjonell nanny" sammen med seg og barnet hele tiden, (som seff er skjult i serien, ikke med på opptakene) husene var spesialinnredet med kameraer overalt, og babyens foreldre kunne følge med 24t i døgnet i et hus tvers over gaten, de kunne bryte inn i "showet" og gå over til tenåringsforeldrene og barnet sitt hvis de synes barnet ikke hadde det bra, eller noe kunne endres på. babyene var med tenåringsforeldrene i tre døgn, ikke flere uker som antydet over her. Etter disse døgnene fikk de nye barn, da fikk de smårollinger overlevert, aktive 2-3åringer :0) Dette foregikk på samme måte.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 Ahaaa, takk for infoen Glimrende. Da høres det mer gjørbart ut og mindre ødeleggende for babyene selvsagt.... Tror jeg stort sett hadde brutt inn i serien hele tiden,jeg da ;P Men jeg er en hønemor
FruAkilles Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Hehe, ja jeg hadde ikke lånt bort mitt lille nurk, men femåringen skulle de fått bryne seg på! Hehe Mange av de som nok ombestemmer seg med tanke på å stifte familie tidlig, mens andre igjen faller det mer naturlig for....
Gjest Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Jeg tror nok femåringer er mer avskrekkenede enn nusselige små babyer, ha ha. For ikke å snakke om treåringer i verste trassalder.
småmåsen Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Selv om foreldrene og Nanny satt og så på døgnet rundt.. Hvordan tror dere det er å være 10 mnd å bli plasert til vilt femmede mennesker. De barna kan jo få seperasjonsangs for alltid. Man vet jo hvor tøft adopsjon er eller fosterfamilie til tross for at det er det beste for barnet osv. Tenk hvor traumatisk det må være for en baby å bli overlatt til slike ukompetente foreldre.. synes de er sprø som låner babyen bort jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå