Gå til innhold

Et spørsmål......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme med min sønn på 4mnd. Har lyst på 1 til, men lurer på hva min økonomiske situasjon vil bli dersom jeg blir gravid igjen nå? Rekker jo ikke å jobbe 6 mnd? Permisjonen er over 1 november , og da må jeg over på dagpenger siden jeg sa opp jobben når jeg ble gravid. Bare lurer , dersom det skulle skje. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet er permisjonspengene dine det som vil danne grunnlaget for neste permisjon da..

 

Så hvis du feks har 80% lønn nå, og velger 80% da, så får du 80% av 80%... Ikke så mye med andre ord..

 

Men det forutsetter at du blir gravid temmelig raskt, så det ikke blir noe opphold..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...