Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Er hjemme med min sønn på 4mnd. Har lyst på 1 til, men lurer på hva min økonomiske situasjon vil bli dersom jeg blir gravid igjen nå? Rekker jo ikke å jobbe 6 mnd? Permisjonen er over 1 november , og da må jeg over på dagpenger siden jeg sa opp jobben når jeg ble gravid. Bare lurer , dersom det skulle skje. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Såvidt jeg vet er permisjonspengene dine det som vil danne grunnlaget for neste permisjon da.. Så hvis du feks har 80% lønn nå, og velger 80% da, så får du 80% av 80%... Ikke så mye med andre ord.. Men det forutsetter at du blir gravid temmelig raskt, så det ikke blir noe opphold..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå