Gå til innhold

Hvor gamle er dere? Første barn?


TI

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Blir 33 før fødselen, mitt andre barn :-) Var over tredve da jeg fikk første og skikkelig "gamlemor" i barselgruppa. Men snittalderen på førstegangsfødende ligger vel et sted rundt 29-30, tror jeg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 33 år og venter første....men er bare 4+2 uker på vei og føler at jeg kan ikke helt tro på det....Men har tatt tre tester nå og alle er positive, både streker og digitalt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så langt unna deg i alder - er 35 og gravid med nr. 2. Datteren min ble født i januar 2007. Vi er ikke "gamle", bare modne, he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og er gravid med nr. 3.

Det virker fryktelig mye når jeg leser det her svart på hvitt.

Nummer 1 og 2 var planlagt, men ikke denne lille spiren. Har ikke fått summet meg skikkelig enda etter positiv grav.test i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23år, og dette er andre mann.. Når jeg leser her føler jeg med egentli ung. Ser ut som de fleste som er på min alder venter førstemann!!

Men du er jo ikke gammel da? 38 er jo ingen alder :) Er selv sammen med en som er ett par år eldre enn det igjen(altså 43), han fikk første som 41 år. Men er vel litt mer vanlig det,siden han er mann!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 , og venter nr 3.

Jeg var 31 da jeg fikk nr 1.

Bor i Rogaland, og har termin 6 desember.

Gruer meg vanvittig til å fortelle det på jobb, for jeg er i foreldrepermisjon enda etter nr 2, skal tilbake på jobb 5 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...