Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Var på en tidlig ultralyd igår, og fikk vite at vi skal ha en gutt!! Utrolig morro, men jeg er også litt skeptisk om det er mulig å se det så tidlig? Tok innvendig UL, og babyen lå med kroppen mot oss så har fine tydlige bilder av ansiktet og kroppen!
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg tok ul i uke 13, og fikk høre gutt. Tok utvendig ul. Spent på om det stemmer på den ordinære neste uke. Men de sier at det er lettere å se gutt enn jente da.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 Ja, jeg håper og tror nok at det stemmer. Det var liksom ikke noe: Det ser ut som en gutt som er her, men: Jeg ser kjønnet nå, det er en gutt! Så utrolig morro... Bare navn igjen som gjenstår
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Har du sett den siden hvor det er bildet av kjønna i uke 12 eller 13? Hvor likt det er? Hehe..
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 Nei, det har jeg ikke... Har du linken??! (A) Jeg skal til min jordmor imårra for første gang, tenkte jeg skulle ta med bildene mine dit og høre med ho
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Ja,her er den. Jeg måtte le når jeg så den,og prøve å ikke ta heeeelt av med innkjøp av gutteklær enda. Men en god del blått har det blitt. http://baby2see.com/gender/external_genitals.html
Kari Trestakk Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Jeg var 13+5 da jeg tok ultralyd på Riksen for noen år siden. Det var riktignok utvendig, men likevel... Da jeg spurte om kjønn sa bare jordmora at det var for tidlig å kunne si det med noenlunde sikkerhet. Hun ville ikke gjette ettersom det var så store sjanser for å bomme. Uansett - hvis jeg var deg ville jeg vel ikke tatt det for gitt at det ble en gutt før jeg hadde fått det bekreftet på ordinær ultrayd.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 fikk vite at det var gut da jeg var 13+5, og fikk det bekreftet på ordinær ul det var ingen tvil noen av gangene
maizi Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 Om de kan se kjønn eller ikke avhenger vel av hvilket utstyr legen bruker og hvilken erfaring han har. Min erfaring er at de ikke pleier å antyde kjønn dersom de ikke er rimelig sikker. SÅ gratulerer med den lille gutten i magen:)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 16. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2009 Ja, asså.. Utstyret var det ikke noe å si på. Tok UL'en i Tyrkia - men på et privat sykehus. Og det frister mer å komme tilbake dit for å føde enn å reise til Fr.Stad. Hehe! Dette var et tyskt sykehus. Og det var liksom ingen tvil i det ho sa.. Det var : Oi, jeg ser kjønnet nå. Vil dere vite? ... Det blir en gutt! Så morro!! Åå... Gleder meg masse til ordinær UL nå for å få bekreftet det en gang til. Bare 4,5 uke igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå