Gå til innhold

Hvem er det som skal på SPA egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke innlegget med de lykkelig påmeldte? Vi skal vel begynne å lade opp snart? Ikke for å gni det inn for de som ikke skal være med eller hold noen utenfor altså, men det er lov å begynne å glede seg nå?

Jeg har kjøpt ny burka....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal, Attpåklatten skal, babyonboard skal, tiggywinkle skal, Reven skal, Snulder skal og du. Det tror jeg er alle:-))

Skrevet

Helt klart lov til å glede seg og starte nedtellingen altså!

Er jo fortsatt ikke helt forsont med at dere skal ha et kjempetreff uten meg altså... Håpet i de lengste at det jubileet til gummismannen skulle bli avlyst eller noe, men nei. Og nå blir det da også eldstejentas første fotballturnering for sesongen og familiefeiringen av minstesnuppas 3 årsdag denne helgen, så det er tydeligvis noen som bare forteller meg at JEG IKKE FÅR LOV TIL Å VÆRE MED; BUHU!!!!!!!!!!!!

Men kanskje greit da. Burkan min er jo ikke ny heller da, fnis ;-)

Skrevet

Jeg har ikke skaffet meg burka ennå, men har jo Keikodrakta fra sist gang......herregud, den er jo så stygg. Kanskje ut og lete etter en ny imorgen....men kommer jeg til å bruke den noe særlig? Eh...nei. Da blir det vel den gamle gode da. Som sikkert er et par nummer for stor for meg! Hahahaha, blir lekkert ja:-) Så får vi heller bruke det for å få en god latter (akkurat som om det ikke blir nok av det;-D

JEG GLEDER MEG!!!!

Skrevet

AKKURAT DET TENKTE JEG PÅ OGSÅ!!! Bikinien er utslitt etter Thailandsturen... No worry, girls, er like bleik som før jeg dro ;-)

Hmmm... En gammel badedrakt får duge... Vi skal vel drikke mer av det våte element enn ligge i det???

Gleder gleder gleder meg!!!!!!

Skrevet

Nå nærmer det seg, og jeg kom plutselig på at jeg ikke er helt sikker på om det var til Son vi skulle eller ikke...? Og klokken når?

Keikodrakta må jeg vel også se å finne frem :-D!

Er det typisk teit å ha pittelitt dårlig samvittighet for å bruke masse penger og tid på bare meg , når det er en million ting som skulle vært gjort(begynner nesten å hyperventilere når jeg tenker på den lista over ugjorte saker og ting), og drøssevis av hull å putte pengene i....

Skrevet

Nå nærmer det seg, og jeg kom plutselig på at jeg ikke er helt sikker på om det var til Son vi skulle eller ikke...? Og klokken når?

Keikodrakta må jeg vel også se å finne frem :-D!

Er det typisk teit å ha pittelitt dårlig samvittighet for å bruke masse penger og tid på bare meg , når det er en million ting som skulle vært gjort(begynner nesten å hyperventilere når jeg tenker på den lista over ugjorte saker og ting), og drøssevis av hull å putte pengene i....

Skrevet

He he, det er ikke teit. Må innrømme at jeg har hatt et snev av dårlig samvittighet har jeg også hatt... Men bare et snev og det gikk fort over!

Det skal bli deilig å slappe av sammen med greie jenter og bare kooooooose seg i et døgn. Blir mer energi som vi kan bruke på alt som skal gjøres og fikses og betales utover våren!!

Skrevet

I og med at oppussingen av hovedbadet vårt vil komme på megasummer.... så anser jeg en liten spa-tur på mor som skillemynt;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...