Madamina Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Han såg seg slik rundt og skrek da jeg la ham, men han har jo sovet på et annet rom hele påska da vi var bortreist.Da sov vi på samme rom dog. Skjønner de at mamma og pappa ikke har seng på samme rom? Sover mindre nå enn da han var nyfødt, så tenkte å gi det et forsøk. Han våkner så lett når vi legger oss. Litt kjitp, men det blir kanskje bedre for oss alle. Får se.
Tante Gustava Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Vi flyttet lillegutt når han var 6 mnd, da sov han natta gjennom og jeg hadde ikke lenger noe argument for å utsette flyttinga Og selv om mammahjertet syntes det var litt tøft de første nettene, så var det virkelig det helt riktige. Umiddelbart sov vi bedre alle tre! Han protesterte heller aldri på å bli lagt "alene". Tror det blir verre jo lenger man venter, de blir vel bare mer bevisste på at de ligger sammen med mamma og pappa. Merket her i påska når jeg og lillegutt igjen sov på samme rom (var hos mine foreldre) at jeg sov utrolig dårlig. Utrolig mange lyder som kommer ut av en sånn liten kropp i løpet av ei natt
Maya_1 Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Vi flyttet jenta litt før hun var 3 måneder. Det gikk overraskende greit, var nok mye værre for mammahjertet enn for gullet Men jeg er glad jeg gjorde det så tidlig, merker nå i ettertid at sånne endringer ikke er så lett lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå