Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd mot halsbrann?

Har omtrent konstant halsbrann eller sure oppstøt. Har blitt verre den siste tiden, og link hjelper ikke så mye lenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd akkupunktur? Om ikke - prøv det! Det hjelper for mange!

Hjalp meg i bare fire dager helt på slutten, men det var verdt de fire dagene da! Er visst noen som må ha to behandlinger før det hjelper!

Også bør d jo legge om kostholdet når du har halsbrann, men det antar jeg du har gjort?

Om ikke, unngå sterk mat, spess mot kvelden. Tomat er en sånn klassisk halsbrannårsak. Ikke spis mat rett før du legger deg.

Så finnes det jo tusen kjerringråd mot halsbrann, søk opp dem. Ligger en lang liste på her på BIM en plass.. google.no hjelper deg å finne andre!

Link var det eneste som hjalp meg sist, dog ikke når jeg ikke fulgte fornuften når man plages med sånt!

Skrevet

Jeg er også veldig plaget med halsbrann og spesielt hvis jeg drikker kaffi :(

For meg hjelper det å drikke melk (noe jeg ikke er glad i,men det hjelper) og så hjelper det å spise mandler :)

Skrevet

JEg er skikkelig plaget av det nå har vært det i en uke. Helt jævlig og forsterkes veldig av sterk mat. Kan man bruke tabletter som "link" og sånn? Eller må man bare tåle det`?

Skrevet

Jeg fikk anbefalt Gaviscon på apoteket, og syns det hjalp

Skrevet

Jeg har brukt link ei stund nå, og tror ikke det skal være noe farlig. Fikk i allefall tips om det fra jordmor.

Men nå hjelper ikke det så mye lenger, og trenger andre råd og midler.

Tenker mye på hva jeg har i meg av mat, men synes jeg brenner av omtrent alt. Har blitt mye verre bare de siste dagene, og det er så veldig ubehagelig!

Har ikke hørt om akupunktur mot halsbrann før, men det skal vel hjelpe mot det meste :) Spørs om jeg får prøve det, om det ikke blir bedre snart..

Skrevet

Har faktisk lest et sted her tidligere at Lovehearts funker (men har ikke testa det ut selv). Bruker Link og Novaluzid selv, det funker for meg.

Skrevet

FRUTIN kjøpes på SunKost og koster 98,- for 60 tyggetabletter!! Smaker godt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...