Gå til innhold

rar lukte og smaksans.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 9+5, og ting lukter og smaker rett og slett rart. Det hører med til historien at jeg slutta å røyke for godt og vel fem uker siden. Jeg har gått og gledet meg til at alt skal smake bedre etter røykeslutten, men ting smaker nå mindre, og enkelte ting smaker rart føler jeg. Samboeren min sluttet å røyke samtidig med meg, og han surrer rundt og er glad og fornøyd med at alt smaker bedre! :)

Alt lukter sterkere - og mye mer intens. Antar dette har med graviditeten å gjøre, er det noen som vet når dette vil normalisere seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt, mange ting lukter sterkere og verre. til og med gode lukter kan bli ekle. husker ikke noyaktig hvor lenge det varte, tror kanskje det var hele svangerskapet med nr. 1. Forelopig har jeg ikke merket noen enda med nr .2., men tror det er litt tidlig, bare 4+2.

Skrevet

Er helt normalt ja. Jeg hadde i tillegg hyperemesis og ingenting smakte bra lengre. Mistet helt lysten på pepsi max (som jeg pleide å drikke hver dag) og har ikke smakt det siden november. Brus generelt smaker slett ikke godt og gjør det ikke ennå heller.

I en periode klarte jeg ikke lukta av mannen min heller. Men han luktet jo ikke annerledes enn han pleier og jeg syns jo han lukter godt til vanlig :)

Og for ikke å snakke om lukta på badet! Kanskje et har noe med at jeg har sittet der stort sett hele dagene og spydd i nesten 4 mnd?? Hehe Dvs, det lukter jo egentlig ingenting spesielt der inne, men fortsatt kan jeg bli kvalm og kaste opp av lukta der. Er i uke 29 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...