Frk Marge Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 ingen stor fare; bare mensen som kommer igjen...noe den helst ikke skulle og i skikkelig dårlig form nå når den kommer også skjønner ikke hvorfor man skal være kvalm, ha ømme bryst, være svimmel og ha hodepine når man får tantebesøk.... hadde ikke noe av dette før jeg kuttet prevensjon...tror jeg....
Frk Marge Skrevet 14. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2009 betyr bare at man går inn i atter en ny pp grrr... lei av dette selv om jeg ikke har noe som helst å klage på men det må jo være lov allikevel... innimellom i allefall..... skjønner ikke hvordan det er mulig å "bomme" på el-dagen når man fortsatt er nyforelsket og egentlig ikke klarer å holde fingrene fra hverandre.... :S trodde det ville ha skjedd noe nå som vi har prøvd i snart 8 mnd, men.... snufs!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Ta deg et trøsteglass med rødvin og prøv igjen om 14 dager:D
Frk Marge Skrevet 14. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2009 æsj... hadde jeg enda hatt det her ... men skal ha en hel flaske for meg selv til helga isteden tenker jeg... vet jo at det er det eneste jeg kan gjøre.... blir bare så forbanna skuffa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå