Gå til innhold

Jeg savner ham sånn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, min samboer. Til tross for at han sitter i rommet rett ved siden av meg, han og sin datamaskin. Sitter han der med gardinene trukket for, i sin egen lille verden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

obs, var ikke meningen å poste dobbelt...

Skrevet

Kopier det du skreiv her og send det til han i en mail, kanskje han ser hva som skjer med forholdet deres....?

Skrevet

Jeg har bedt ham slutte x-antall ganger siden 2006... Jeg er faktisk litt smålei av å mase på han. Faktisk begynt å gi ham litt opp...

Nå har han begynt å mase om at vi har for lite sex, jeg har sagt rett ut at det er fordi forholdet vårt er så svakt ellers.

Vi har et barn på 2 år, og venter nr 2. Nå om dagene påstår han at det bare er hormoner som gjør at jeg irriterer meg over dette. Men, det er det ikke... Han går inn med en gang han kommer fra jobb, bare MÅ sjekke noe. Så blir han paddesur når han kommer inn og oppdager at vi har begynt på middagen uten å gi beskjed. Så springer han inn rett etter middagen og blir der til leggetid...

Han er en utrolig snill og god gutt, og en kjempeflink far. Og det sårer utrolig at han hele tiden setter dataen forran familien....

Skrevet

Da har du vært utrolig tålmodig......siden 2006!!!!

Det er lett å falle inn i mønstre og levemåter, men plager det den ene i forholdet må noe gjøres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...