cherry coke Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Skal lage noe godt til meg og min datter, men eier ikke fantasi! Helst ikke noe me fisk, siden vi har spist fisk 3 dger på rad.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 kylling i biter stekt sammen med en god wok blanding. Og nudler... Det skal vi ha i mrgen =)))
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 noe som er veldig godt er ferdig grillet kylling revet opp med gaffel, så steiker man wok grønnsaker og har oppi kyllingen og en pose eller to med woksaus fra pose (vi pleier å bruke sweet`n sour saus).. serveres i tortillas som er varmet rett i panna i noen sekunder
erteposen + 4 Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Sunnhetsgraden vet jeg ikke, men vi skal ha besøk av tre barnehagegutter og serverer: - stekte kyllingbiter med litt paprika krydder på - stekt paprika, løk, squash - kokte fullkornskruer, som tilsettes brokkoli buketter i mot slutten av koketida - bland sammen pesto, rød eller grønn, med 2-3 ss creme fraish lett. Alt blandes sammen:) Går raskt å lage i alle fall, og barna kan plukke ut de grønnsakene de ikke liker. Har i favoritten til alle besøkende, men de liker jo selvsagt ikke det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå