Nøtt Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hvor mye Link kan man ta daglig? Noen som vet? Jeg har såååå dilla på Link, men tror ikke man kan spise ubegrensa akkurat. Står ikke noe om maxdosering i pakningsvedlegget. Link er dagens høydepunkt! Noen som vet forresten om det finnes noe godteri med noenlunde samme smak og konsistens? ;-)
Nøtt Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Tabletter mot halsbrann. De er fantastiske. Jubler hver gang jeg har tendenser til halsbrann, for da kan jeg ta Link med god samvittighet!
Gjest eelis+spire Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hahahahaha, det er det søteste jeg noen gang har hørt! :-D
monca*84*j12 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 seriøøøst?? Uff jeg syntes det er det værste som finnes.. konsistens og smak osv osv får meg til og ønske og brekke meg.. hehe... Men jeg trur vel ikke det er direkte sunt og tygge det som sukkertøy=)
Tinkivinki Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 trur ikke kroppen vet forskjell om det brukes mot halsbrann eller som godteri? ;p kanskje. jeg spiser mellom et halvt brett til ett brett om dagen. det er ca 12 tabletter hvis jeg ikke husker feil? men det er om natta mot en sinnsyk j*vlig halsbrann. dette har pågatt hver natt gjennom hele svangerskapet mitt. jeg lever jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå