Gjest Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 heisann! Hva /hvordan tilrettelegge for en gravid på en 3-5 årsavdeling+?? har dere noen tips til meg???
Tidemann Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Hvis det er du som skal tilrettelegge for en annen,så spør vedkommende selv hva hun ikke orker eller mestrer nå når hun er gravid. siden alle gravide er forskjellige kan det være like greit å ta det den veien:)
Moderbodin har født Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Det kommer an på plagene... Hvis bekkenløsning, kan det være greit å slippe unna påkledning med mye bøying. Snakker av erfaring:)
Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 ja.. er jeg som skal tilrettelegge fo noen ... foreløpig... snart er det for mg selv *drømmer*. Hun er kun Utmattet.... har dere f.eks ideer til andre ting hun kunne gjøre? Er det bedre å være inn/ute? dele barna i grupper hun kan være på?? Bare kaster ut noe her.... gi meg meninger og erfaringer!! tusen takk
Neetamor-mednyspire Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 spør henne hva hun foretrekker.. for meg har bleieskift,påkledning og mye bøy vært som døden.. ble ikke hørt-sykemeldte meg.. for meg var det greit å styre med rolige aktiviteter og være ute,med mulighet for å sitte ned når kroppen sier stopp.. men tror du må høre med henne hvor hennes begrensninger går lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå