Gå til innhold

tilrettelegging i barnehagen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

 

Hva /hvordan tilrettelegge for en gravid på en 3-5 årsavdeling+??

 

har dere noen tips til meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg jobber som ped leder på 4-5 års base. hos oss er assistentene mine veldig flinke til å la meg gjøre de oppgavene jeg klarer. for eksempel sliter jeg veldig med kvalme og klarer ikke hjelpe barna på do, det resulterer som regel i en del spy. også tar de eventuelle tunge løft, og har forståelse hvis jeg er sliten. men ellers er jeg med på alt av turer, aktiviteter vi har i løpet av uken. men det kan jo forandre seg dersom jeg får andre plager etterhvert. hvordan eller hva som skal tilrettelegges for deg som gravid kommer litt an på hva slags plager du har og hva du orker selv. men det kan være slitsomt å jobbe i barnehage så snakk med lederen din om at du ønsker tilrettelegging. er det noe sted man får forståelse for graviditeten sin, er det jo i barnehage. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...