Gjest Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 heisann! Hva /hvordan tilrettelegge for en gravid på en 3-5 årsavdeling+?? har dere noen tips til meg???
manga Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 hei, jeg jobber som ped leder på 4-5 års base. hos oss er assistentene mine veldig flinke til å la meg gjøre de oppgavene jeg klarer. for eksempel sliter jeg veldig med kvalme og klarer ikke hjelpe barna på do, det resulterer som regel i en del spy. også tar de eventuelle tunge løft, og har forståelse hvis jeg er sliten. men ellers er jeg med på alt av turer, aktiviteter vi har i løpet av uken. men det kan jo forandre seg dersom jeg får andre plager etterhvert. hvordan eller hva som skal tilrettelegges for deg som gravid kommer litt an på hva slags plager du har og hva du orker selv. men det kan være slitsomt å jobbe i barnehage så snakk med lederen din om at du ønsker tilrettelegging. er det noe sted man får forståelse for graviditeten sin, er det jo i barnehage. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå