lupinella Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg hadde en A cup og forstørret brystene til en B. Er nå gravid, og lurer litt på dette med silikoninnlegg og amming. Er det noen som har erfaring med melkeproduksjonen etter fødsel, hvordan var den?Noen som opplevde ekstrem brystspreng etc på grunn av innlegget? Andre erfaringer eller plager relatert til dette?
therese_23 Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 jeg har selv satt inn silikon, gikk fra a-c cup og det var 2 år før jeg fikk nr 1. jeg fikk høre at det var sjelden det ble noen problemer med amming med silikon,men jeg fikk hvertfall ikke nokk(dette kan det jo være andre årsaker til også). fikk melk lang tid før fødsel men det var bare ikke nokk, så måtte gå over til erstatning da jenta mi var 8 dager da hu ikke la på seg godt nokk....det sies at du kan få mere melkespreng med silikon,men det rakk ikke jeg å kjenne på venter nå nr 2 i oktober og skal jobbe hardere denne gang for å få melka opp å gå.. masse lykke til
rosa76 Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Jeg la inn proteser fra A til liten C kup noen år tilbake. har ammet to barn og det har gått veldig bra. Litt spreng første uken, men ingen betennelse og har hatt nok melk. Ammet begge i et år. Ingen plager hos meg:-)
E, T & T og ei te Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 ingen plager her heller Jordmor sier man kanskje må amme litt oftere enn vanlig, pga mindre plass til melk, men det gjør jo ikke noe, å amme 2 ganger ekstra i døgnet
Hopptetussa90 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Det er jo også større sjanse for komplikasjoner som hard kapsel rundt protesene. I tillegg er det mange som må korrigere litt etter amming pga huden har blitt slappere. Jeg har også silikon så har forhørt meg litt rundt. Kusina mi har lagt inn det samme som meg, og hun på pumpe seg hver 2-3 time fordi hun får så brystspreng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå