Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Det er jo overalt! På flere kanaler på TV, på radio... Overalt hører jeg hysteriske menn gneldre i falsett, med nøyaktig samme høyfrekvente stemme om de kommenterer et mål eller annonserer reklamepause eller værmelding. Og mannen min sitter der, time etter time etter time... Jeghaterdetjeghaterdetjeghaterdet!!!
minni08 ♥ Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 hehe! Champions league kveld i stua di også?
Miss Misantrop Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg er ikke glad i fotball selv, og er glad for at de andre i familien føler det som meg. Hadde blitt gal av å ha fjernsyn i disse fotball tider. Det finnes da så mange interessante ting det kan lages tv programer om som ikke inkluderer svette menn som løper etter en lærball! Sier ikke at de ikke kunne sende fotball på en kanal en gang i måneden eller så, men det tar jo helt av.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hater også i kveld. Hater at jeg ikke får se Fruene mine...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Jenter da.. Livet er jo morsommere for de som er glad i fotball! Bare se på Chelsea-Liverpool nå, herlig spennende!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 fruene kan du laste ned på piratebay.org har sett hele sesongen jeg, og kan se de på nettet nøyaktig når jeg vil!!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 For ikke å snakke om alle avisene, som ikke har sportsbilag men fotball bilag. Fysj. Hater fotball.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Tar opp fruene så kan jeg kose meg i morgen formiddag.. Gotter meg litt i kveld når Liverpool ser ut til å tape og gubben er ihuga fan.. hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #10 Skrevet 14. april 2009 Jeg liker fotball jeg, men ser aldri på det, og har heldigvis en mann som er glup nok til ikke å være fotballidiot!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #11 Skrevet 14. april 2009 JEG ER SÅÅÅÅÅ ENIG; HATE HATE HATE HATE!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAArghhhhhhhh her sitter jeg og ga opp Fruene (men bar efordi jeg vet jeg kan få sett det i reprise el på nett) Men trasset meg til å se Sannhetens øyeblikk i sted, så da ble han litt sur da det var scoret 2 mål i mellomtiden.. Men det er ikke favorittlaget som spilelr, så da får han klare seg:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 Fotball er som mus. En og annen mus kan være koselig å ha i hus. Men når musene er overalt er de en pest og en plage akkurat som dette fotballhysteriet. Skulle ønske de kunne holde seg på en kanal, en dag, på et klokkeslett.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 Så enig. Fy fader så oppskrytt det leketøyet er. For det er jo det det er! Som far sier.. Fotball er ikke like viktigt som liv og død, det er viktigere! Men menn er flokkdyr. Sikker på nesten halvparten må glo bare for å være mann og være "med" når de andre snakker fotball!! Jeg liker menn som går egne veier og finner interesser som ikke er valgt fordi han og han liker det! Og kvinnfolk som diggedigger fotball er smiskere med bart som fiser høyt hehe!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #14 Skrevet 14. april 2009 Jeg hater også fotball! Heldigvis har jeg en mann som også hater fotball. Det var faktisk et av kriteriene for at jeg valgte ham. Eksen var fotballgal, og gråt da ikke Norge gikk videre ol. Holdt på å le meg ihjel! Er det virkelig mulig??!?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #17 Skrevet 15. april 2009 Jeg hater også fotball. Dvs jeg kan tolerere det til en viss grad, men skjønner ikke voksne mennesker orker å legge energi og tid i noe så bak mål. Foran mål, sorry, ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #18 Skrevet 15. april 2009 anonym 00.35: Se opp, du kan bli lurt! Det ble jeg. Jeg giftet meg med en mann som ga fullstendig beng i fotball. Vi så kanskje Norges VM kamper sammen, på samme måte som vi så curlingfinalen i OL (curling er forøvrig mye mer spennende enn fotball). Men så begynte det med at han gjerne ville se en Man U kamp i ny og ne, så alle Man U kampene, så Vålerenga sine, så Champions League, så seriekampene osv. Så nå viser det seg at jeg er gift med en fotballfrik...det tikker inn fotballresultater på mobilen i hytt og pine, og ALLE kamper er like viktige å få med seg. Heldigvis har vi flere TVer. Men nå er vist jeg litt "usosial"nå, som ikke vil sitte sammen med han å se kamper...*grøss*...jeg ser heller på at maling tørker enn sitte og høre på "ÅÅÅHHH, sååååå du det!", "Se nå, se nå, nå er det corner, ser du hvordan Even Grukkebråten har plassert seg i forhold til Simen Skvettlapp?" Jadda...
<3 mine søte små<3 Skrevet 15. april 2009 #19 Skrevet 15. april 2009 Jeg forstår ikke vitsen med tv2 sport og alle desse sport kanalene... når de sender fotball på alle kanaler uansett?? hater fotball noe så intenst.. er en idiotisk sport..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #20 Skrevet 15. april 2009 Min samboer HATER også fotball.... jeg er evig glad for det! Selv gir jeg litt F i fotball, så lenge jeg slipper å sitte å se på det...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. april 2009 #21 Skrevet 15. april 2009 Jeg elsker fotball og ser det når som helst og hvor som helst i stedet for de tragiske fruene! Champions league er driiit spennende, og i går var en knall kamp! Digget meg mer enn jeg klarer å beskrive at Pool røyk ut Oooooo store lykke Hilsen en høytprompende og stolt Man United fan!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #22 Skrevet 15. april 2009 Jeg er enig på det nivået.. Mitt problem med fotball er at jeg synes det er så inmari primadonna preget. Toppfotball handler bare om penger synes jeg, og det gjør jo at hele idretten blir ødelagt. Min kjære får se på all den fotballen som han vil. Jeg klarer heller å lese en bok eller gjøre noe mer fornuftig (fruene ser jeg uansett ikke på) Men det som sjokkerer meg er at min mann vet hvor totalt uintr. jeg er i fotball, og prøver å få meg til å se at en fotballspiller ligner på en annen ved å bare bruke navn!?? Aner da ikke hvem i hekken disse gutta er. Hadde aldri kjent de igjen om jeg hadde møtt de på gata. )
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #23 Skrevet 15. april 2009 Enig med anonym 13.04 Det er blitt en møkkasport der penger rår. Og mange fotballstjerner er overfladisk drittsekker som knuller seg frem med bruk og kast mentalitet på damer og tror de er Gud. Spyr! Nei, da var det koseligere før når det var på et mer normalt nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå