Gå til innhold

Dere som bor i Groruddalen og omegn, obs obs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre av kusinen min som er naboen min også at en av hennes naboer kom hjem fra SFO med et brev fra politiet hvor det stod at de spanet i området rundt Nordtvet skole pga at det er en utenlandsk bande som lurer med seg unger.

De finner de lumskeste måter å få de med seg på, gjemmer seg i busker og overvåker barna på hva de snakker om og finner ut masse om familie og hvor foreldre jobber osv slik at de kan bruke dette når de f eks kommer og skal hente ungen i bhg eller sfo. Var en episode der en av de skulle hente ungen i bhg og sa han var en kollega av faren som jobbet der og der og faren kunne ikke hente og blabla..

Vil bare si fra her, slik at folk er litt ekstra forsiktige og kanskje sier fra til bhg og slikt. Det skal jeg gjøre hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm det hørtes suspekt ut. Jeg bor på Bjerke, ikke langt fra Nortvet egentlig. Få si fra til jenta mi i morgen at hun ikke får prate med fremmede i det hele tatt.. Mye sykt der ute, dessverre

Skrevet

Det skjer ufattelig mye der ute som vi ikke ser, så så usannsynlig er det nok ikke desverre....

Skrevet

Det er nok dessverre ikke usannsynlig så lenge politiet faktisk tar seg bry med å sende ut info til husstandene om det...

Ingenting overrasker meg lenger når det gjelder sånt, og det kan like gjerne skje her som andre steder.

Men innlegget var uansett bare for at folk skal være litt obs og påpasselige! Så får jo folk gjøre som de ønsker selv med informasjonen:)

Skrevet

Det er vilt usannsynlig at alle foreldrene på en barneskole i Oslo har fått brev om en utenlandsk bande som politiet spaner på fordi de "lurer med seg unger" (hva skal nå egentlig en utenlandsk bande med norske unger), uten at det allerede er en stor mediesak.

Skrevet

Ja, ser den!!

Det har ikke lykkes dem ennå, men de har forsøkt, derfor er det vel bra at politiet advarer og opplyser om at de spaner på de?! Uten at det er en stor mediesak ennå, iom at ingen har BLITT kidnappet ennå!

Hva de skal med norske unger, herregud hva skal folk med unger som de kidnapper da? Det er vel like vilt uansett hvem som er kidnapperen!

Og det er ikke bare norske unger i groruddalen etter som jeg vet.

Jeg skal i allefall være ekstra påpasselig, men det er jo meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...