nanomor Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 her er det fast rituale med soro lillemann, trollmor, byssanlull og til slutt hvem kan segla for uten vind
*smula* Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Først "kjære gud jeg har det godt", og etterpå "so ro lillemann" med snorking på slutten, hehe
Tommage♀♂ Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 So ro. Får streng beskjed om jeg prøver på trollmor eller noe annet
Gjest I og lillegutt Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Først So ro, deretter kjære gud jeg har det godt..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Ha ha ha du vil ikke tro det, men nå om kvelden, skal Knerten som jo er 3 år bare høre Jenter som kommer og jenter som går..... med Di Derre:-) Ja føler meg litt dum når jeg synger den som nattasang altså:-) Ellers går det i lille kattepus, hvor har du vært. So ro lille mann, trollmor, og en sang jeg ikke kan, men som han kan:-) Handler om noen killebukker.. Og bæbæ lille lam.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 I denne rekkefølgen: Trollemor Ro din båt So ro. Er det bestemor som synger skal også "hvem kan segla foruten vind" være med :oD
PAVEEL Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 blir som regel trollmor, so ro, vem kan segla forutan vind, til gutta boys hvis de vil jeg skal synge. lillesnuppa får høre den fyste song eg høyra fekk. nyyydelig sang ( dog har jeg hørt andre synge den bedre enn meg selv hihi)
♥ McQueen♥ Skrevet 14. april 2009 #10 Skrevet 14. april 2009 Fager kveldsol smiler er standar prosedyre her i huset.
Gjest Skrevet 14. april 2009 #11 Skrevet 14. april 2009 Mine2skatter... Hehe, det er det her og ) Jeg synger alltid so ro først, og før jeg er ferdig kommer det fra lille gutt "bæ bæ" hehe Ikke bare en gang, men tre før han er fornøyd
Pengetreet Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 Jenta mi forlanger at jeg synger om noe hun har vært opptatt av den dagen. I kveld var hun med å skylle smokkene sine - så da måtte jeg synge om det som nattasang. Hun kaller smokkene for dadda, og jeg måtte synge vaskedadda-sangen hehe.. Hun har nylig funnet ut at bier lager honning, så det må jeg også synge om hver kveld Her er det om å gjøre å finne på tekst og melodi i en fei
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 Tja ole brum, postmann pat og div selvoppdiktete sanger om båten elias, bussen, traktoren osv osv osv
frøet76 Skrevet 14. april 2009 #14 Skrevet 14. april 2009 Litt forskjellig: - Fola, fola Blakken ( med en egen oppfunnet tekst passende til babyen min.) - Lille pusekatt - Alle killebukkene (på haugen sprang) - Kjære Gud, jeg har det godt....
alenemamma_ Skrevet 14. april 2009 #15 Skrevet 14. april 2009 "Kjære Gud, jeg har det godt", "Trollmor", "Den fyrste song", "So ro lillemann"
mamman t go`gutta Skrevet 14. april 2009 #16 Skrevet 14. april 2009 Her synger vi litt forskjellig; Bæ bæ lille lam, Emil, Karlson på taket, Bukkene Bruse mm. Men vi MÅ alltid avslutte med" Kjære lille gutten min". En helt nydelig sang, som passer til mine små og store gutter.
Bettybu Skrevet 14. april 2009 #17 Skrevet 14. april 2009 Kveldsong for deg og meg/grisen står og hyler... Poden e kjempesøt når han syng me, litt i forkant..
Gjest Skrevet 14. april 2009 #18 Skrevet 14. april 2009 Første verset på "Jeg folder mine hender små". Kjørte mange vers og mange sanger tidligere, men nå er det et vers, natti-natti også går jeg ut av rommet.
LapScouse Skrevet 14. april 2009 #19 Skrevet 14. april 2009 Synger godnatt sangen i Elias, "Når sola daler sakte ned i havet bak storeblink..."
LisaColli Skrevet 14. april 2009 #20 Skrevet 14. april 2009 trollmor, blåmann og rosenborg-sangen hun kan sistnevnte utenat, 2 år:)
Grigri m/3 gutter Skrevet 15. april 2009 #21 Skrevet 15. april 2009 Jeg synger ikke nattasang(ennå), men jeg har noen gjengangere når jeg synger trøstesanger: Per Spelmann(ikke på natta da) Anne Knutsdotter(heller ikke på natta) I natt jag drømde We wish you a merry christmas(jepp, mor tar de sangene hun kommer på i farta) Mary's boy child(julesanger er fint året rundt ) Nordaførr vårvisa (I heart halvdan)
fox`y Skrevet 15. april 2009 #22 Skrevet 15. april 2009 kjære gud jeg har d godt og so ro lillemann synger vi vær kveld:) Leser ofte en bok først da.
hundemamma ♥ Skrevet 15. april 2009 #23 Skrevet 15. april 2009 Her skal det synges opptil flere sanger hver kveld. So ro lillemann Jeg folder mine hender små Kjære Gud jeg har det godt Den fyrste song Fager kveldssol smilar Den dag kjem aldri Twinkle twinkle little star I det siste har vi også lagt til den fra Ulven og de syv geitekillingene, Mom is home. Den elsker hun. Samtlige sanger skal gjentas. Er ikke så viktig hvilke men de skal synges i en halvtime Leser ikke nattafortelling da.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. april 2009 #24 Skrevet 16. april 2009 Har sunget jeg har en tulle med øyne blå fra hun var baby - derav nicket Fineste sangen jeg vet om. Så må vi gjennom Kjære gud jeg har det godt, trollmor, bjørnen sover og Sov dukkelise før det er natta
Gjest Skrevet 16. april 2009 #25 Skrevet 16. april 2009 TIl ungdommen, faktisk, da konker hun rett ut. Enig med henne, da utrolig kjedelig sang - var derfor vi prøvde på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå