mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 tia går jo sakte men sikkert framover:) men syns d går så treigt:) ser all me barnevogn å småonga for tia, klare nesten itj å vent lenger:p hehe!!:. har rare tanker å drømmer ekle drømmer om den lille!! :/ litt ekkelt!!:. ellers er formen ganske fin:) snakke, syng å kose mæ me den lille:) så arti å få tebakemelding når vi si nå eller syng te h*n<3 kjente spark i ribbeina for første gang igår, det var litt rart! skvatt liksom me det samme:) aktiv liten beibis i magen min<3 men en ting jeg lurer på!! jeg er kaldt hele tiden rund navleområde! å varm på resten av magen!! hvorfor? noen som kan svare? flere som har kommet like langt som meg? =)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Her er også formen fin, bortsett fra at bekkenløsningen har klinket til så det suser etter.... 105 dager på meg - førstemann, hehe? ;P Her er det også full turnings, spesielt på ettermiddagen og kvelden. Sover heldigvis trygt hele natten, dvs. han turner i alle fall ikke så jeg vokner, og det er godt Vi får bare ha nedtelling, lenge til juli - men det går fort - snart ved den "magiske" 100-dager-igjen-grensen Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå