Gå til innhold

Hva slags utfordringer har jeg i vente med 2 tette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir nok ikke mer enn 20 mnd mellom dem, kanskje mindre også, ettersom vi er på prøveren om dagen;)

Men hva har vi i vente med 2 tette?

Håper på massa svar fra dere damer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 mnd mellom min jente og mellomste gutt. Går veldig greit. Har søskenvogn siden vi bor i byen uten bil, triller mye. Veldig fint å se at de har sånn glede av hverandre. Utfordringene er sjalusi og krangel som jeg ikke var forberedt på. Men i bunn og grunn er de svært glade i hverandre. Lillebror falt av sykkelen sin i forrigårs og fikk stygge skrubbsår. Da ble storesøster veldig lei seg og skulle trøste "Jeg elsker deg, lillebroren min - stakkars deg". Slike sitater er jo verdt en del krangler innimellom, hehe.

Finnes eget forum her på DB - Psodedotvillinger, der er det mange problemstillinger rundt temaet to/tre tette.

Mor til tre tette.

Skrevet

er 22 mnd mellom 3. og 4.mann og 16 mnd mellom 4. og 5.mann.

de to eldste er det 2,8 år mellom.

utfdringene her har aldri vært sjalusi, takk å lov:)

men leggetiden synes jeg var slitsomt.. de to eldste la seg jo selv da, men de tre yngste måtte jo hjelpes med alt. å ikke bestandig enkelt når jeg hadde en sulten eller urolig baby samtidig..

men jeg var alene med de da, har du bf der så er dere jo 2, å da er det ikke noe problem:)

ellers hadde/har jeg hatt god nytte av tvillingvogn!:)

Skrevet

Tusen takk:):)

Alle er så negative til at jeg prøver igjen så jeg ble litt små deppa, hjalp med litt råd her=)

Skrevet

"Prøver igjen, hehe" Her vi bor, er det så vanlig med to tette, at folk begynner å mase hvis du ikke har noe på gang når den elste fyller 2 år. Så da er det greit å komme de litt i forkjøpet. Nesten alle mine venninner har rundt to år mellom sine to første.

Mor til tre tette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...