Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 og du sitter i sofaen foran tv`n og slapper av...hva har du på deg?? sitter nå her i rosa kosebukse og en hvit singlet jeg da,ganske så behagelig:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 det samme sov jeg hadde på før hun sov... olabukse og genser... ikke kommet så langt og skiftet. og skal strax hoppe i seng så nå gidde jeg ikke er en disse som blir så sett ned på av ebkelte her inne som skifter til hjemme tøy når jeg kommer hjem fra jobb
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg kler meg ikke "ned" når jeg kommer hjem - gidder ikke bruke tid til skift på hverdager, men pynter meg lørdagskvellder - har nå på tights og skjørt og singlet med matchende jakke.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 dere som bytter klær, hva er det dere fytter FRA, går dere i arbeidstøy på jobb?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Joggebukse, singlet og cardigan. Hopper alltid i joggebuksa når vi kommer hjem.. )
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 En deilig silkepysj. Så godt å hoppe inn i den etter kveldsdusjen...
giggsi Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Lilla strikke tunika/kjole og svarte tights. Har bursdag i dag og har ikke skiftet. Pleier gå i dongeri bukse og topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå