Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle nyheten??


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Tenker på til familie og etter hvert venner.... Skal dere finne på noe gøy, eller skal dere bare fortelle det rett ut? Med førstemann fortalte vi det bare helt vanlig. Nå som vi venter nr 2 tenkte vi å kjøpe en liten t-skjorte til lillegutt som det står noe sånt som "jeg skal bli storebror" eller noe, sånn at det liksom blir han som forteller det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har allerede fortalt det til nærmeste familie, men angrer ganske mye da svigerfar klarte å fortelle det til venner av familien i påsken fordi han var så stolt. Har hatt den oppvasken med han, og selvfølgelig ordnet opp. Men det er kjedelig likevel...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånt er kjedelig... Tipper det blir moren min som kommer til å være "sladrekjerring" for oss. Ho klarer jo ikke å holde på noen hemmelighet som helst, selv om man sier klart ifra at det IKKE er lov å fortelle videre... Men, men... Får ta den sjansen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at de er stolte, men det er liksom vår greie å fortelle det da.. Men men er som du sier, man må bare ta sjansen, og det gjorde jo vi til gangs:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang kjøpte vi kopper som det sto bestemor/bestefar på til foreldrene våre. Men vi ventet til uke 10-12 før vi sa noe. Har tenkt å holde tett like lenge nå, men tror det kan bli vanskelig. Jeg ble også skuffa over at søstra til mannen min slarva til alle vennene sine med én gang, for vi hadde sagt klart i fra om at vi ikke hadde begynt å fortelle det til venner enda. Hun var den første som fikk vite det. Litt kjipt at hennes venninner visste det før mine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en genser det står storesøster på.. E spent på kor lang ti det går før dæm lægg mærke t ka som står..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snartmammat2: hvor kjøpte du den genseren? Har du kanskje tips til en butikk eller et nettsted hvor jeg kan finne lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snartmammat2: vi har en t-skjorte på vei som vi har fått trykket "Jeg skal bli storebror" på:) Også veldig spent på hvor lang tid det tar før noen egentlig får med seg hva som står på den;) Vi har kjøpt fra www.spreadshirt.no. Har den nok i posten innen lørdag vil jeg tro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte ifra lilletordivel.no. Den blei sendt igår så æ glede mæ t å få den..:) Meine den kosta litt åver 200 kr,men e ikkje heilt sekker,kjøpte nån fleir ting dær å.. Bi arti å se ansiktan når d sønk inn ka som står..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal fortelle mamma at "det er bestilt barnebarn til bursdagen hennes" - har nemlig termin samme dag som er i midten av desember. Er nok nødt til å si det om en 2 ukers tid (da 7 uker på vei). Da skal jeg nemlig hjem og besøke dem, og vil benytte anledningen til å si det ansikt til ansikt, over telefon blir litt kjipt.. Gleder meg, og krysser fingra for at det virkelig blir levering i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...