Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle nyheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på til familie og etter hvert venner.... Skal dere finne på noe gøy, eller skal dere bare fortelle det rett ut? Med førstemann fortalte vi det bare helt vanlig. Nå som vi venter nr 2 tenkte vi å kjøpe en liten t-skjorte til lillegutt som det står noe sånt som "jeg skal bli storebror" eller noe, sånn at det liksom blir han som forteller det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt buttons med "Verdens beste mormor/morfar/farmor/farfar". Jeg håper jeg klarer å holde meg til vi har vært på ultralyd, for da skal jeg kopiere opp ultralydbildene, putte de oppi konvolutter og feste buttonsene på utsiden.

Når det gjelder venner, så skal vi invitere til grillfest her hjemme etter eksamensperioden er ferdig. Da skal samboer ha på seg T-skjorten med "My boys can swim". Om jeg har kjøpt meg en T-skjorte også vet jeg ikke. Muligens den "Jeg er ikke feit. Jeg er gravid" :P

Skrevet

Husker jeg kjøpte bamser med mormor, farmor o.l på den første gangen. Ingen skjønte noen ting, men ble superglade da lyset gikk opp for dem! :)

Skrevet

Hørtes kjempe søtt ut å gjør det på den måten!:)

Jeg bare sa det rett ut til foreldrene mine fordi jeg var så nervøs:p Sa bare at nå måtte hun ta å smile litt, siden hun sku bli bestemor:p

Til bestefaren min sa jeg at jeg hadde en tidlig bursdagsgave til han, for han hadde bursdag ett par dager senere. Og han fikk tårer i øynene fordi han ble så glad!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...