☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 og hakket opp grønnsaker og laget dip(med rømme)....og jaggu ser jeg ikke snart bunnen på begeret!! men det er jo bedre enn om jeg hadde spist potetgull og drukket cola;-)
snuffe Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Om du bruker sånne dipposer kan du like gjerne blande dem i yoghurt naturell, bare la det stå litt i kjøleskap etterpå. Da kan man spise seg til bunns og fremdeles være antydninger til kjernesunn ;-)
gravid84 Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 føler at dippen blir litt sur hvis den blandes med youhurt naturell eller mager kesam...kun jeg som føler dette? Rømme er vel ikke akkurat usunt er det?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 jeg har brukt kesam og yoghurt noen ganger...men det er bedre med rømme;-)) jaja...er uansett sunnere enn jeg har vært i påsken;-)
Sjarmi Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Det er nok smak og behag ja....jeg bruker bare Yoghurt naturelle. Syntes dippen blir myyyye bedre enn med rømme.
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Joda,rømme er kjempeusundt!! Men,jeg bruker rømmedipp jeg også, syns ikke det smaker like godt med noe annet. Jeg anbefaler ekstra lett rømme, eller rømme kolle som det heter,de har den på bl.a Rema og noen coop butikker. Den smaker akkurat likens som lett rømme. =))) Helt sant.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Jeg liker ikke rømme, syns det er altfor mektig. Jeg blander alltid med yoghurt naturelle. Tzazikien for eksepmepel bør jo helst blandes med yoghurt (det skal jo være yoghurt i tzaziki). Ellers er guacamole godt å dippe i. Mye fett, men bra fett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå