Gå til innhold

Er slepphendt og glemmer ord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som føler at etter de ble gravide så har man blitt mer slepphendte og glemmer ord mer enn tidligere??

Håper ikke dette bare er meg.. ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Forrige gang jeg var gravid forsto jeg at jeg var gravid da jeg greide å kutte opp hele fingeren min på langs... Jeg er forferdelig klønete, glemsk og en helt forferdelig sjåfør når jeg er gravid. Tankene er nok et annet sted;-)

Skrevet

Ting bare glipper ut av hendene mine liksom. Hehe. Godt å vite at jeg ikke er alene... :)

Skrevet

Begynte å tenke på dette igår, da det gikk opp for meg at ting glapp så ofte ut av hendene mine. Så jeg tror jeg kan melde meg inn i slepphendt klubben jeg også. Glemte helt hva nabobygda mi het igår. Vet ikke om det var vanlig jernteppe eller om det er forårasket av graviditeten :P

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg er også utrolig svimlete og klønete for tida! Jeg mister ting hele tida, ramler over alt, husker ingen ting (kan være på vei bort for å hente noe, glemme det, gå tilbake, komme på det igjen, og glemme det nok en gang mens jeg går for å hente det), jeg blander ord i setninger, og klarer ikke å få med meg noe som helst. Jeg er til vanlig ganske klønete, og ramler ganske ofte, men nå er det helt ekstremt. Sjefen min var såå irritert på meg før jeg fant ut at jeg var gravid ;-))

Skrevet

hehehe, jah! *Rekker opp en hånd* Er definitivt blitt sinnsykt slepphendt... Hin dagen knuste jeg først en bilderamme ( dunket den ned fra veggen...duuuh) og to minutter etter gikk et salsaglass i gulvet og knust.... Ble jo rent flau. Snakk om frøken klumse :)

Skrevet

Jeg snubler i alt om dagen... Ikke noe moro... Slår meg gjør jeg også... :oS

Men sist jeg var slepphendt på den måten, var fordi jeg hadde en låsning i ryggen, som rett og slett klemte på nerver og muskler i armen slik at de rett og slett ikke virket. Tømte ut en hel kopp med nytraktet kaffe i sofaen, fordi jeg ikke klarte å holde fast. Men da var jeg ikke gravid...

Kan være at du kan slippe å gå rundt med de plagene... ;o)

Skrevet

Slepphendt klubben ja.. ;) Det er morsomt å se hvordan kroppen har forandret seg etter at jeg ble gravid.

Jeg sto og spiste en pære her om dagen, også snakket en person til meg, så åpnet jeg munnen for å prate. Men istedenfor at det kom ord ut så deiset pæra rett i gulvet.. Også begynner jeg å le, og når jeg begynner å le ordentlig så kommer tårer. Og når tårene kom, så klarte jeg ikke å stoppe de. Så jeg satt der med pæra på gulvet og hulket og lo om hverandre mens folk bare sto å kikket på meg ;) Hmm.. sa noen hormoner..

Skrevet

Jeg glemmer utrolig mange ord hele tiden.. utrolig irriterende, får liksom ikke fullført setningene :P hehe...

Skrevet

Hører nok med her jeg og. Søler med maten, glemmer hva jeg skal, hvor jeg har vært og hva jeg gjorde i går. Her en kveld når jeg var ute å kjørte bil klarte jeg å velge feil fil ut fra rundkjøringa (havna i feil kjøreretning!!!) Kjempe farlig og megaflaut!! Måtte rygge ut...Fant ut at jeg ikke kunne kjøre bil så sent (lenge etter normal sovetid..)

Svimeklubben ja her hører jeg hjemme he he! Godt å høre at det ikke bare er meg.

Skrevet

skriver under på den ;) glepper støtt ting jeg holder, og glemmer ting jeg skal hente eller si. går til kjøkkenet eller annet rom for å hente noe, men innen jeg er fremme så er det helt glemt. (huset har normalstørrelse så er ikke det ) ;) godt å finne ut at det ikke bare er meg som er klønete.. nå kan jeg skylde på graviditet fremover i min noe vimsete hverdag ;) trodde det bare var meg jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...