Gå til innhold

hvordan hadde Du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min har lånt 9000kr i mitt navn via gemoneybank!

fant det ut i dag ,da dem ringte og lurte på når jeg har tenkt å begynne å betale tilbake pengene..

etter at jeg hadde ringt frem og tilbake og brukt kjeft, ringte jeg min "elskede" og fortalte hva som hadde skjedd. jeg trodde jo jeg ble lurt!

så sa han bare at det var han som hadde lånt pengene, ingen tegn til anger heller.. han er på sjøen nå..

er helt målløs..

dette ble veldig rotete,men er helt satt ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt dritforbanna, må da være noe du kan gjøre i forhold til gemoneybank som har gitt ut penger i ditt navn, til noen andre...

Skrevet

dette er ikke lov fra gemoneybank sin side.

Men om han feks har underskrevet i ditt navn osv tror jeg ikke det er mye du får gjort før du anmelder han.

Skrevet

Hva er de brukt til?

Om det er guttemorro og tøys hadde jeg blitt frådegal!

Er han så i knipe at han ikke får lån selv?

Skrevet

Jeg hadde klikka skikkelig på samboer, og gitt han klar beskjed om at skjer det en gang til så får han leve uten meg!

Gemoneybank har jo vært sløve siden han fikk lån i ditt navn, men går du til sak så kan jo samboeren din få seg en smell for å ta opp lån i andre sitt navn, så du vil kanskje ikke gå så drastisk til verks, men jeg hadde trua samboeren min med det en stund tror jeg, slik at han forstod alvoret i det!

Skrevet

må anmelde han.

men e tror ikke han har signert noen ting, det nevnte de først siste gang jeg pratet med de. først sa de bare at det ble gjort via tlf

kommer ikke til å anmelde han

Skrevet

tror jeg hadde tatt meg et realt oppvask møte med Gemoneybank, og finne ut hvordan i huleste de greide å gi et lån til en annen uten din underskrift. De er jo ivrige etter å låne ut lettvinte lån til høy rente, men visse kjøreregler skal de rette seg etter. Hadde begynt med de, og så rettet vreden min mot min "elskede". Kunne vært mye verre en 9 000 kr, men er jo ikke bra å betale tilbake penger for andre sin moro.

Skrevet

han får ikke lån selv. sier han brukte pengene på regninger-hvilke regninger??????

han sier egentlig ingenting, det gjør meg bare enda mer forbanna! ille nokk at han har fucka sin egen økonomi om han ikke skal begynne med min også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...