*septemberbaby 09*:)) Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 noen som opplever dette?? partiet rund navlen er øm og litt varm, vondt å ta på og vondt når jeg går. er det bare det at magen vokser??
VinterSol+2 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 tenker det er livmora di som når opp til navelen nå jeg:-D
*septemberbaby 09*:)) Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 kansje det er det ja:) uff, en blir så nervøs av alt. er ca 18 uker så det kan stemme bra det:) har du også opplevd "voksesmerter"??
Kari Trestakk Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg vet ikke hva som er grunnen, men jeg har også hatt det slik. Men det varte bare et par dager (rundt uke 17/18 tror jeg), og så gikk det mer eller mindre over. Er fremdeles litt ømt å klemme rundt navlen, men jeg har i hvert fall ikke vondt ellers. Jeg tror ikke det er unormalt å ha det sånn. Magen vokser jo, og magemusklene er i ferd med å dele seg på midten.
*septemberbaby 09*:)) Skrevet 14. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2009 begynte i går til meg og tror det holder på å gå litt over:) så høres veldig likt ut som det du har opplevd, er jo ikke rart at en får litt smerter, magen strekkes jo en del;)
gizmona Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 er 17+5 i dag, har ikke hatt vondt rundt navlen, men oppdaget i dag at den ser ikke ut som før... Første gang gravid, så var merkelig å se at navlen har endret utseende... Blir gøy å følge med fremover hva som skjer med den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå