Gå til innhold

ØNSKERBABY09.. :D :D:D ??!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke vært her inne så masse i det siste. har lagt det hele på is og gjett hvilken overraskelse som banket på min dør på selveste påskeaften?!?! en positiv graviditetstest. tok en ny i dag og den vak like positiv. så har jeg vært hos legen. og jeg er 5 uker og 5 dager på vei :D HERREGUD! kan ikke tro det! JEG ER GRAVIIIID!!! hvordan går det med deg? KAN ikke tro at det endelig har skjedd meg! håper det går rette veien for deg også! utrolig lenge siden! vi har skrevet!

håper å høre fra deg snart!

stor KLEM!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt igjen jeg,

hvor er du? savner å skravle med deg!

Skrevet

Gratulerer så masse, alltid hyggelig å lese at folk lykkes. Det samme skjedde med meg, vi prøvde i juni og juli i fjor men ingen resultater. La alt på is fordi jeg begynte i ny jobb. I desember 2008 begynte jeg nok en gang i ny jobb og 2. januar testet jeg positivt. Det er fantastisk deilig å få positiv test uten at man"prøver" !!! Jeg var faktisk rundt like langt på vei når jeg fant det ut også, kom brått på på nyttårsaften at jeg var forsinket med 10 dager. Vet at det ikke var meg du prøvde å kontakte, men måtte bare gratulere og dele samme erfaring.

Skrevet

åå tusen takk :D det var hyggelig! gratulerer så masse til deg også! ja er ganske deilig, var litt tom for mot en periode etter 36 pp. og en beskjed fra legen at vi måtte få hjelp for å få barn. håper bare spiren har satt seg godt fast og blir der leeenge! hadde dere holdt på lenge før dere fikk spiren til å sitte? når er terminen da? det er så kjekt! vi må snakkes på 1 tri :D

Skrevet

Hei hei igjen=0)

Vi hadde ikke lange prøve perioden for å si det sånn, vi prøvde i to mnd i fjor våres men pga ny jobb ville jeg vente igjen. Trodde vi var skikkelig forsiktig og prøvde å unngå sex under EL. Men allikevel ble jeg gravid i desember, regnet feil på EL. Vi er kjempe glade for resultatet med følte litt med jobben som jeg begynte på 1. desember. Det må jo være en utrolig lettelse og glede at babyen endelig ble til på naturlig måte. 36 pp er utrolig lenge, er så trist å lese at så mange har problemer. Men hvor langt er du på vei nå??

Skrevet

ja det kan du si, er en utrolig lettelse å slippe å få hjelp:D gleder meg noe helt utrolig masse til magen begynner å vise.jeg er ikke langt på vei, bare 6 uker og noen dager. men det er 6 uker og noen dager lenger enn jeg noengang har vært så håper ingenting skjer. :D hva med deg?

Skrevet

Jeg er 21 uker på vei så er kommet ganske godt i gang, har termin 31. august så dette blir en liten høst baby. Var på ul 31. mars og kunne se en liten aktiv gutt i magen. Jeg fikk mage kjempe tidlig i uke 7 kunne man allerede skimte en liten kul på magen. Magen er fortsatt kjempe stor, men jeg elsker det. Liker at alle kan se at jeg har baby i magen. Det kommer til å gå kjempe fint, har du begynt med folat enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...