Gå til innhold

Noen andre som er babysyke her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...holder på å dåne altså :) har sååå lyst på en til! Må bare få han treigingen med meg... Fillern at vi må være to om det, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, haha! Og det er jo bare urteit, jeg som har en baby allerede (7 uker i går) :oDDD Men nå er plutselig sinnsvakt elendig form i svangerskap (og det at vi faktisk måtte gjennom prøverør sist), et bekken som gjorde livet ... vanskelig både før og etter fødsel og ikke minst startvansker med amming glemt. Hva ER det med disse ammehormonene som får meg til å glemme alt som er vondt?

Skrevet

hehe, mamma sier at det er noe med ammehormonene som gjør at du får ekstra "omsorgskick", og at mange ønsker seg ny beibi.

masse lykke til videre :)

Skrevet

Jess. Er helt i drømmeverden når jeg ser nabodama som er høygravid jeg, hehe ;) Har mannen med meg jeg da, skal plukke ut spiralen i mai :D

Skrevet

Jeg blir mer og mer merker jeg, litt snålt siden jeg ikke er noe baby-menneske, men veldig praktisk siden vi får en baby om ca 4 mnd, hehe... Gleder meg spesielt mye til å kunne snuse inn duften av henne...mmmmm....beste lukt i hele verden! Og holde den lille kroppen inntil meg, og stryke over den myke huden, og...og...ok, jepp, babysjuk ;-)

Skrevet

Jepp, veeeldig babysjuk..Så veldig glad for at spira satt så kjapt..:-)

Skrevet

Jepp :) Men har ingen mann, så får holde den tanken til en senere anledning :)

Skrevet

Jepp, veldig =)

Håper å snart ha en liten i magen =)

Skrevet

Ja no så helt ekstremt og.... Godt jeg snart er halvveis!! Hihi

Skrevet

Ikke så ille enda, men jeg begynner å kjenne på det ja... Har akkurat blitt tante og et vennepar fikk nettopp en liten til.... så jeg blir litt syk....

Men jeg er så klar over at det ikke kan gå enda (økonomisk og praktisk) så det er nok det som holder igjen....

Sist, når vi skulle ha nr 2 var jeg myyyye mer babysyk på denne tiden enn jeg er nå (altså når storebror ble 2 år)

Skrevet

Rekker opp ei hånd! Men jeg er alene, og går skole og er ganske ung enda... Såå det passer dårlig:) Det gjør det ikke noe bedre at det er skikkelig baby-boom her i byen nå.. hmmf...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...