*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Er det rett og slett pga tørr hud?
avent1 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Hvordan sår? Øm eller? Husker jeg var det iallefall da jeg drev å kokte på flasker og smokker hele tiden, puttet vel litt fingrene nedi av og til:)
Sik Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 er nok tørr hud, dersom du merker at hendene er tørre! jeg har hatt noen dype sår ved neglen på fingertuppene som ikke lukker seg og gror, og jeg slår de opp hele tiden, driiit vondt, spurte på apotek, og fikk meg en krem som visst hjelper sår å gro, dette kombinert med mye b vit tilskudd har hjulpet meg (har visst b vit mangel pga diett) dersom det er tørr hud, prøv litt sinksalve ved leggetid, og aloevera på dagen!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Takk til begge.. ja, det er små sår, sånn litt hudløse, føles det, og ser det ut som... kanskje jeg får ta meg en tur innom apoteket i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå