vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Har hele tiden syntes det har gått så tregt, men plutselig nærmer det seg tiden til å gå over i tredje trimester! Begynt for alvor nedtellingen til fødsel da! Ojoj, kjenner jeg begynner å grue meg til den STORE dagen da det begynner..
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 så artii:) har 106 daga ijenn her da! syns tia går tregt æ!! lykke te videre med nedtellinga å den store dagen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg har termin samme dag som deg HI. Ja, nå er det plutselig ikke lenge til mer. Rart det her.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 fram til uke 20 så gikk det sååå tregt! Plutselig er jeg i uke 26, og 2 uker igjen til tredje trimester. Og de regner jeg med går som en røyk. Føler meg stor som et hus, og enda har jeg 14 uker igjen!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Ikke sant! Om to uker i dag er vi over i 3.trimester:D he he:) Jeg føler meg som en begynnende hvalross selv her. ha ha:) Og alle klær føles som telt. hehe. Blir en stilig sommer. "sommeren jeg bodde i permanent telt". haha Jeg håper bare det blir så bra og varmt vær tidlig at jeg rekker bade litt før fødsel jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå