Silja FullFres McQueen Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Altså... Når vaskemaskina går, så har jeg lagt merke til at det kommer en noget spesiell lukt fra den, lukter som sur urin... Nå idag, så lukter det faktisk av den, uten at den har vært i bruk idag.. Kjørte den sist igår.. Dette er en forholdsvis ny vaskemaskin, kjøpte den i august i fjor. Den forrige vaskemaskina mi luktet IKKE sånn... =/ Blir ikke lukt av klærne, det lukter lixom av selve maskina.. Har prøvd å kjøre den på varmeste temperatur, men hjelper ikke.. Sikkert ingen som har vært borti noe lignende? ;P
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2009 *dytter optimistisk*
Storebror & Lillebror Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hmm, snedig. Har dere sjekket filteret? Og kjørt tom maskin med litt vaskepulver på 95 grader?
Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 kommer en merkverdig lukt fra min og...etter jeg hadde glemt noen klær der inni og latt di ligge ei god stund hehehe
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2009 Har sjeket filteret, og kjørt tom vaskemaskin med vaskepulver på høyeste grad... HJelper ikke... =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå