MissAntrop Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Er over 2 år siden sist og jeg er så glad så glad. Kanskje noen kjente her inne også? Foreløpig termin er 27 desember.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Gratulerer så mye og lykke til:) Håper det blir et flott svangerskap!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hei Magicka! Så artig å se deg her inne :-) Gratulerer så mye med spire. Selv hopper jeg videre til 2 tri i morgen, men regner med å se deg der inne om noen uker ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hei! Kjenner igjen nicket ditt fra sist, jeg fikk en jente i februar '07. I morgen stikker jeg endelig over til 2. trimester, JIPPY! :-) Gratulerer så mye!
MissAntrop Skrevet 14. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2009 Tusen takk! Så bra med gamle kjente Åh, så heldige dere er som hopper over til 2 trimester nå. Selv må jeg vente i 8 laaange uker før jeg kan spre nyheten blant familie og venner. Lykke til til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå