Gå til innhold

UL hos jordmor i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en ekstra Ul i dag, jeg. Fosteret lå plassert på min venstre side i dag, med hodet rett ved navelen og rumpa godt plassert ned mot bekkenet. I tillegg lå h*n med bena i kors, så det var ikke mulig å se kjønn. Så da må vi vente i spenning litt til. Skal på ordinær UL 29. april. Håper vi får se det da. Ellers så alt helt fint ut :)

Fosteret lå stille i dag, så vi fikk fine bilder og jordmor slo på 3D =)

Har lagt ut bilder på bloggen min:

http://renated.blogg.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så spent på kjønn. Hadde håpet så på å få vite det i dag, men jordmor ville ikke si noe da hun ikke var sikker. Noen som kan se utfra bildene på bloggen min hva vi får?

Skrevet

Fine bilder til å være såpass tidlig! :) Jenta vår ville ikke ligge i ro lenge nok til å bli tatt fine bilder av, hun.

Kjønn? Hmmm... syns det var vanskelig å gjette på etter å ha sett disse bildene. Det var liksom ingen bilder av det strategiske området heller. :)

Skrevet

Ja, ble fine bilder :) Skulle bare ta 2D, men jordmor sa hun fikk så lyst til å slå på 3D, da h*n lå så stille. Veit, vanskelig å tippe kjønn. Fikk ikke bilder av det området, da rumpa lå godt plantet ned mot bekkenet. Håper på annen stilling på fosteret neste gang!

Skrevet

DE legger kanskje litt mer innsats i å kikke etter kjønn på den ordinære ULen også?

Blir spennende å kanskje få vite hva det er ja:) Skjønner godt at du er veldig spent på det.

Er formen fin da?

Jeg er i sånn passe form, men bekkenområdet er i varierende form fra dag til dag. Har plutselig gått opp for meg at om to uker er jeg over i 3.trimester, og da er det jammen ikke lenge igjen. Merkelig følelse. :)

Skrevet

Håper de gjør det, skal uansett ha en 3D senere, var bare heldig i dag, som fikk det siden fosteret lå så stille :) Nå har h*n lagt seg mer på tvers, kjenner jeg. Sov nok i sta.. Mer aktivitet på kvelden og morgenen. Har Ul time halv ni på morran, så kan jo håpe at det er lettere å se det da også er jeg tross alt i uke 19 (18+3), og lettere å se kjønn på det tidspunkt enn 16+2.

Formen er litt opp og ned. Bekkenet er kranglete for tida. Sliter med å gå. Kan kun ta korte skritt av gangen. dagen etter forrige treff, ble jeg sengeliggende med grusomme smerter. Ble for lenge sittende, så er usikker på neste treff.. Derfor jeg ikke har meldt meg på enda. Har jo lyst, men må se an bekkenet litt. Er her som hos deg, litt varierende fra dag til dag, en dag kan jeg gjøre mye, gjør for mye og får igjen p kvelden og dagen etter.

Oi, så heldig du er. 3 trimester. Da nærmer det seg veldig, ja =) Kos deg masse med magen den tiden du har igjen, så sees vi snart :) Skal da komme meg på et treff til..

Skrevet

Ja, du ser jo an formen. Viktig å ha litt overskudd også. Jeg har heldigvis ikke blitt verre av sitting eller gåing, men løft av han på 2,5 er ikke lurt. Eller plutselige sprang (som jeg måtte da gutten min prøvde å løpe ut i veien) straffer seg hardt merker jeg. :) Men allikevel tror jeg ikke jeg er så hardt rammet som en del av dere andre.

Kos deg med magen du også.

Skrevet

Ja, et slit denne gangen. Prøver å ikke løfte vår 3 åring, men hender man glemmer seg, og får en smell. Plutselige løp er ikke å anbefale, nei! Auu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...