Gå til innhold

Hjelp min kone er avhengig av DB!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone sitter på DB hele tiden. Får nesten ikke kontakt med henne, når hun sitter på PC'en. Hun sitter på DB ihvertfall 2-3 timer hver dag. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overrask henne med en romantisk middag så glemmer hun nok BIM!

Skrevet

Dans naken på bordet:)

Skrevet

hehe blond :D "send pm" *ler så jeg griner*

Skrevet

Det heter DiB, DB er dagbladet.no ;)

Skrevet

Det er mange av oss som har det problemet- amn blir hekta når man legger inn svar på sidene her, må se om andre har svart deg osv..

Tips: Vask badet, sett på en klesvask, ta oppvasken og så en dusj; dans så naken evt meget lettkledt rundt henne mens du skjenker henne t glass vin så får du trolig oppmerksomheten hennes vekk fra dib en stund

Skrevet

Dette er et større problem enn mange aner!

HI, jeg foreslår at du setter hardt mot hardt! Rett og slett sier rett ut at du drar fra henne dersom hun ikke kutter net på nettbruken, men at du ikke har noe imot at hun kanskje bruker et par dager i uka, 1-2 timer av gangen.

Det virket her i huset.

Skrevet

hadde jeg hatt en mann som skriker her inne

(noe jeg tror det ikke er,faktisk,som HI) så hadde jeg bedt han bare finne på andre ting,når jeg sitter her.

jeg har nok av andre ting jeg gjør i huset,og skulle jeg ikke få lov til å sitte litt her på min fritid,og kjadre litt så, ja.......

nei,min private tid,har han ikke noe med...

Skrevet

Jeg skjønner han. Det sitter kvinnfolk her inne som ikke bryr seg om mannen sin. Og det er da et stort problem for han, så hva skal han gjøre da?

HI, jeg vet ikke hva du allerede har prøvd. Men kommunikasjon er første skritt. Be henne ut på middag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...