Candy girrrl Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg liker ikke mye mønster. Men bredde? Gull, hvitt eller gult? Matt eller blank? Så må det jo se ut som en giftering da!
Monajenten Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg syns det er nydelig med enkle ringer i matt, hvitt gull, og gjerne en diamant på.
Mor&barn Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 jeg liker best den obligatoriske i gult gull. ikke så veldig bred, blank og rund er finest og enklest Uten noe mer dilldall på Forlovelsesring er og ønskelig og den skal helst være enstens hvitt gull blank
Sånn kan det gå Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Klassisk blank glatt ring i gult gull. 3-4 mm bred.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Spørs litt på hånda som skal bære det, kler man ikke gult/gull så godt er det jo penere med hvitt gull feks. Min er helt enkel, ca 3mm bred blankt gull, men veldig kjedelig da (litt med vilje sånn at jeg kunne bruke andre ringer uten at de "sloss" om plassen). Men i siste brosjyrene syns jeg de er veldig fine de som har ulike ringer til dame/mann hvor damas har diamanter innfelt. De siste jeg så var hvitt gull med diamanter innfelt, nokså "kantete" og blanke. Nydelige!
Gjest amandine Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Vi har Georg Jensen Fusion i hvitt gull, min har 15 diamanter, en for hvert år vi var forlovet(ikke akkurat kjappe av ymse årsaker og tre barn...), så de synes jeg er fine. Nå får jeg "bygget ut" min med et ledd i gult gull med tre diamanter, en for hvert barn, denne ringen følger meg livet ut. At den etter "utbygging" ikke lenger ser veldig giftering ut, er ikke så nøye, den signaliserer jo livet mitt og de jeg er glad i
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Middels bred, men det må i grunnen anpasses til fingrene som skal bære de - tykk finger: Bredere ring, enn det en med tynne stilker til fingre ville kle. Jeg har 4 mm bred ring, det passer fint til meg. Hvitt gull, spennring med diamant, også 4 mm i diameter, slik at den flukter med bredden på ringen. Blank, i utgangspunktet, men den blir jo litt mattere med årene da ;o) Sender den på shining en gang i året, da er den blank igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå