Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Tror de ligger på ca 1800-1900 kr ny, den city-bagen altså. Je vurderer å kjøpe brukt, men de nye modellene som kommer nå skal visst komme med håndtak på og det kunne jeg virkelig tenke meg, så spørs om det ikke blir ny likevel...
Lovemelikeyoudo Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 jeg mente egentlig hele vogna jeg=) jeg har ingen erfaring, men selges de bagene løse og hvorfor? altså uten understell?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Emmaljunga Edge koster ca 8000kr Emmaljunga Mondial ca 7000kr og Emmaljunga Smart ca 6000kr forskjellene på disse vognene kan du jo lese om på emmaljunga.se
Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Å, missforstod deg litt ja :-) Vi skal ha Emmaljunga Nitro City, den koster vel ca 5000 kr tror jeg (husker ikke om det var rundt 4600 kr eller 5400 kr, hukommelsen min blander to vogner her merker jeg ;-)). Så kommer bag'en i tillegg siden det ikke er med i prisen og evt fotpose.
Ella og tre små blå <3 Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Høstløv er gravid! Jeg selger deg gjerne min emmaljunga city cross med city bag for 1200 kr! 2006-modell, brukt til til 2 barn i ca 6 mnd. Begge har elsket denne vognen og sovet som en stein i den! Bedre vogn å trille har jeg ikke hatt! Men nå har pode nr. 2 vokst ut av den og er klar for sportsvogn, derfor tenkte jeg at jeg skulle legge den ut for salg. Interessert? Send meg i såfall en melding i postkassen min her på BIM! NB! Dette er kun en bag-/babyvogn som kan brukes fram til ca. 6-8 mnd, avhengig av barnet. Men da kan du til gjengjeld kjøpe en ren sportsvogn etter det, slik jeg har gjort:-)
Ella og tre små blå <3 Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 De gamle city-bagene (min er 2006-modell - til salgs, se nedenfor) har håndtak de også, i form av remmer som ligger sjult i sidelommene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå