Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Fikk ikke sett, noen som kan hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Lynette og Tom har økonomiske problemer pga rettsaken til Porter,så de må selge sportsbilen og er litt nedfor. Spes siden Bree flasher sin nye, svinedyre Lexus for dem. Men noen ymter til Bree om at de sliter, så hun låner dem 20 000 dollar og blir medeier i pizzasjappa deres. Den ene homonaboen forteller Tom at Dave er den som har linket porter til brannen (noe de har fått vite via noen advokatpapirer) og dermed gjorde at P ble siktet. Tom blir selvsagt forbanna og slår ned Dave, som ror seg unna m at han var så presset. Men forholdet er nok brutt mellom kompisene. Gaby har meldts eg på bootcamptrening for å bli tynn igjen, men dropper ut, dog de komme rhjem til henne m nazitreneren i spissen kl 6 om morgenen og en lekse fra Edie får henne til bli litt mer ydmyk. Susan og rørleggern'n (nå fikk jeg blackout på navnet) har litt dårlig råd mht privatskole for sønnen, så Susan tigger sge til en tegnelærer-assistentjobb på skolen hans (etter å ha stjålet Cathrines smykke (som Susan visste at Mike (det var navnet!) hadde gitt tilC og trodde var kjempedyrt) med det formål å selge det for å få skolepenger.. Men dette ble hun stoppet i av C Vel, det var vel pretty much it... Jeeez når jeg ser det skrevet sånn så lurer jeg på why the hell jeg sitter som klistret når dette går;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå