Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen var ikke helt fornøyd med urinprøven min i dag, og ville sende den inn til dyrking. Jeg merker ikke noe særlig symptomer selv, bare at det innimellom er "trangt" å tisse, når blæra er veldig full. (Dette kunne visstnok være et symptom.) Legen sa at dersom de fant bakterier i urinen, måtte jeg få antibiotika. Er det noen av dere som har vært nødt til å bruke antibiotika mens dere har vært gravide? Hva sa legen om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går helt fint. Jeg har gått på 3 kurer dette sv.skapet, 2 mot lungebet og en mot urinveisinfeksjon. Er mest i 1 trimester det er endel medisiner man ikke bør ta. Hvor langt på vei er du a?

Skrevet

Ok...da er du jo litti grenseland liksom. Men jeg vet at to av de kurene jeg har gått på ikke var til noen fare. Tror den jeg fikk mot urinveisinfeksjon, som sikkert er det du også har, het SELEXID 150 mg, 6 dagers kur fikk jeg.

Spør legen og LES PAKNINGSVEDLEGG!!! Jeg fikk nemlig, av en annen lege, en kur som gravide absolutt ikke skulle ha, var stor fare for fosterskader, så man bør være litt obs.

Skrevet

Okei. Vet ikke om jeg trenger enda, håper jeg slipper. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...