Gå til innhold

Dere som ser PARADISE HOTEL. Kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett så mange reklamer for serien der Petter sier at hun og hun ikke er min type. Ingen her er min type osv.

Så i går måtte jeg seen episode, og da sa han det igjen. "Legger ikke skjul på at ingen her er min type". Siden jeg er så nysgjerrig, så lurer jeg på om det har vært noen der som han har holdet på med? Eller har ikke tv3 funnet en eneste jente som er hans type?

Jentene er vel helt greie, lite å utsette på dem, noen er jo også modeller. Brunetter, blondiner, lyse og mørke. Hvordan ser hans type dame ut da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si hvem som er drømmedama til Petter. Han har ikke flørta med noen spesiell jente der inne, han har holdt seg på matta.

Må innrømme at de første episodene tenkte jeg OMG om Petter, men nå synes jeg han er en likandes kar. Han kan ende opp med å vinne hele greia faktisk.

Skrevet

Han har ikke holdt på med noen nei. Tror han syntes Iris var litt søt, men hun likte en annen. De jentene som er der inne er egentlig ganske like i oppførselen syntes jeg. Utseendemessig er de jo veldig ulike, men alle ar sånn klassisk pene og ikke alle liker det. Jeg vet ikke hva som er hans type jente men kan jo hende det kommer inn ei etterhvert.

Skrevet

Han sa i går at han syns Lene er den peneste, og det nærmeste noen der inne kom til å være hans "type jente".

Jeg regner med han liker sånne sossejenter. Som er stilfullt kledd, perler i ørene, langt vellstelt hår ser jeg for meg da...;)

Skrevet

Det var ingen handling der i det hele tatt. Ungdommer som drikker og fester på et hotell.

Så hele episoden i går, og må ærlig innrømme at jeg ikke så helt underholdningsverdien i den serien.

Men takk for svarene, for selv om jeg har sett bare èn episode så vet jeg utrollig mye om han derre Petter.

hi

Skrevet

Det tenkte jeg når jeg så første episode ihvertfall, og senere har det vært flere ting som har fått meg til å tenke det. men da er han fortsatt i skapet.

Skrevet

Nei vil ikke si at han er vist mer en andre, det er andre som har vært mye mer synlig som nanna, (spy) som til og med ble nødt til å reise og så døtta tv3 ho tilbake inn der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...