frk Nilsen Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Sjekk her da! http://lillevakreanna.com Flinkeste vaskehjelpa jeg har sett ja ;-)
Guri Malla har to små Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Du får sende han over for å lære opp Bolla, vi er foreløpig på "mamma rydder, jeg roter" he he! Tar han mye i timen eller?
frk Nilsen Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Du vet jo, han krever jo litt mat ;-) Og han spiser jo ikke hva som helst, det skal jo være mye smak og gode posjoner.... Det kommer, det kommer! Nå i påsken har han kostet gulvet til alle vi har vært på besøk til Rotet er et helt annet kapittel....
Guri Malla har to små Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 He he, kanskje jeg heller skal komme til dere og spise mat da, så kan jeg rote og han vaske etter meg? Hva ble det til med treffet? Jeg er klar Mistenker at jeg har utdrikningslag til lørdag, så det gjenstår å se..
frk Nilsen Skrevet 14. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2009 Mulig det blir bare oss to, kanskje tre. Fredag passer best for meg egentilg. Begynner jo 07.00 på jobb.... kjedelig å drikke vin dagen før da. Og det er jo bare finfint at vi varmer opp til evt utrdikkningslag :-P
Guri Malla har to små Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Det hadde vært kjempekos, men har teamfest fredag Må ta det litt rolig da, sånn i tilfelle... Hva med neste uke da?
frk Nilsen Skrevet 14. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2009 Neste uke skal jeg på fest lørdag, sitter i festkomitèen(lage maten) så jeg er opptatt med handling og matlaging et par kvelder utenom, så da blir det et litt tett program.
frk Nilsen Skrevet 14. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2009 Du kan jo bekrefte de eminente vaskeegenskapene til gullgutten ;-)
Soloho Skrevet 14. april 2009 #11 Skrevet 14. april 2009 Skulle bare mangle synes jeg...at ungene er sånn som gullungen )
Guri Malla har to små Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 Hei Fjollsa! Var ikke meningen å kuppe tråden til privat snikksnakk he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå