Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 kunne vært spennde å høre fra noen som har vært der, etter alt snakket fra denne jenta på facebook som har blitt frastjålet barnet sitt..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Det hadde vært spennende. Hun kan ikke være helt god.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 aline har de fremste eksperter på spedbarn står det på nettet. Det er kjempe vannskelig å få jobb der, og de har studenter der( studenter tar raoprter, observerer osv) det kan umulig foregå ulovligheter der. Feil?? jaa. det foregår overalt, men så forferdelige feil det tviler jeg virkelig på
Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg har en venninne som fikk plass der. Hun hadde selv en meget vanskelig barndom og hadde slitt med tildels alvorlige depresjoner. Da hun var gravid slet hun med angst i forhold til morsrollen. Hun bodde noen måneder på Aline og elsket det. Hun mente hun fikk veiledning, støtte og oppbacking og at hun reiste derfra med litt tro på seg selv i bagasjen. I ettertid har hun fått avlasting og veiledning i regi av barnevernet, og er antagelig Norges største fan av barnevernet. Jeg besøkte henne noen ganger på Aline, og alle jeg traff var supre, bortsett fra et par av mødrene der som åpenbart var der mindre frivillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå