Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg liker egentlig å se bra ut på håret, kle meg og sminke meg osv for å føle meg litt ok. Men siste 7mnd har jeg ikke orket noen ting. Er høygravid og vært syk/dårlig stort sett hele svangerskapet, ikke lenge til termin og begrenset hvor mye jeg orker for tiden. Føler at jeg går rundt som en zombie. Blek, full av vann i kroppen, håret har falt av og kommer i store mengder når jeg vasker og grer det, har pga hormoner fått en del urenheter på kinnene som kommer og går. Klippet meg til skulderlengde i desember, og farget det litt mørkere brunt. Har hatt besøk av min mor, som ville hjelpe meg å gjøre noe med håret. Vi farget det i en brunfarge med en liten rødtone i, og så la vi striper. Stripene ble bare litt her og litt der, ble bare blekere øverst noen steder.. ikke fint! Vi fant ut vi hadde brukt for lite blekemiddel, så kjøpte en pakke til. Men denne pakken sto det inni at IKKE skulle brukes dersom håret var farget i rødtone, så da gikk det i dass. Da sa min mor at hun ville overlate dette til en frisør, så kunne frisøren klippe tuppene også (som hun egentlig skulle gjøre med min frisørsaks). Har ikke penger til å gå til frisør nå, var derfor jeg spurte om hun kunne hjelpe meg! Nå har hun reist hjem igjen mange timer unna. Uff jeg er så oppgitt, men jeg orker egentlig ikke bry meg om utseende, bare vet hvor mye bedre jeg ville følt meg med en friskere frisyre.... =/ Noen forslag til hva jeg kan finne på med håret? Eller skjønnhetstips generellt? Hva får en til å føle seg bedre når man er høygravid og "fæl" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå