Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Da har jeg prøvd en t-skje med lakserolje for å få fart på fødselen. Siden jeg aldri har tatt avføringmiddel før turte jeg bare starte med en t-skje. Har ikke merket noen effekt etter den enda, men er bare 45 min siden jeg tok den. Det jeg lurer på er: Hvis jeg ikke har fått noe effekt etter 3 timer kan jeg da trygt ta en t-skje til med lakserolje? Det står ingen informasjon på flasken om det, så derfor spør jeg her
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 hei på deg laksen(",) jeg tok det med mine to ... da tok jeg en spise skjeee... men har du åpning? lykke til (",)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hei har hele 5 cm åpning og er veldig moden. Er det kanskje for lite med en t-skje? Funket det på deg?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Ring føden så kan de fortelle deg det samme som meg,DET ER IKKE ANBEFALT!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 det funket på meg men det er jo som hun andre sier det er ikke er helt bra... de sier at ungen kan bli stresset av det.... sorry at jeg ikke har fått svart deg före.... men som sagt jeg har brukt det to ganger... men husk at når du kommer til föden må du si til dem at du har tatt det så du ikke må ta klyks..... lykke til snuppa(",)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Jeg som svarte over med at det ikke er anbefalt.Jeg kan heller anbefale deg et par runder med klyx.de er ikke like sterke som de du får på føden.Clue er at lakserolje tar for seg hele tarmen men ofte når man er moden holder det bare med og tømme endetarmen. De brukte klyx på meg på føden for og sette igang fødslen. Neste gang har jeg alle planer om og gjøre det gjemme;)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Jeg fikk dette tipset anbefalt av en tidligere jordmor så tenkte ikke i det hele tatt at det kunne være skadelig. Men uansett så sitter jeg her enda uten å ha kjent noe effekt av lakseroljen, tok en skje til for 2 timer siden, og den har heller ikke virket. HI Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå