metaMORfose Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hun sa at babyen ligger som den skal, og at hun tror ikke at det kommer til å gå helt til termin før den lille piken vår er ute. Skal innrømme at hjertet mitt hoppet da hun sa det. Kanskje det da gikk opp for meg at vi skal ha et barn! )) På tide, ja...... Lovte jo å oppdatere )) God kveld til dere alle!
blond Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 :-) til deg, spennende med time hos jordmor! Tenk at det er et virkelig lite menneske inne i magen din, er vanskelig å tro selv om man kjenner spark og andre tegn til liv! Neste måned har du en liten hos deg, tenk det!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Så koselig!! =) Og godt at hun lå som hun skal!
NoDoubt Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Så flott:-) Er vel ikke lenge til termin heller nå?! Er det ikke i mai?!
metaMORfose Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 Termin 1. mai. )) Gleder meg veldig!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Nå er det ikke lenge igjen... ) Kan tenke meg at dere gleder dere alle mann..
metaMORfose Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2009 Ja dette er veldig stas. )) Både vi og ungene venter veldig nå. Minsta lager tegninger og perler på harde livet til henne. Alt er klart til hun kommer, må bare få alt i hus når hun er ute og vi vet at alt går bra. Foreløpig er alt lagret hos svigerforeldrene mine. Jeg hadde alt i hus en gang, men måtte få det ut igjen, for jeg fikk ikke roen. )) Man blir ganske merkelig når man er gravid altså, for en utrolig egotilstand! Nervene på høykant og irrasjonell angst og forferdelig opptatt av seg selv. Godt vi bare er gravide 9 mnd om gangen! ))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Ja, man blir veldig merkelig når man er gravid. Jeg er stort sett en veldig rolig person, som heller biter ting i meg enn å si noe hvis jeg blir irritert. Men da jeg gikk med sønnen hadde jeg så mye hormoner i kroppen at jeg nesten ble uvenner med en utenlandsk arbeidskollega.. Litt bedre denne gangen... ) Har dere bestemt dere for navn enda da? Vet dere ha slitt litt med det. Trenger ikke si hva dere evt ha bestemt dere for.. Jeg har ikke sagt min sønn sitt navn her inne og kommer heller ikke til å si navnet til den neste.. Skjønner godt med din bakgrunn/historie at du syns det er mest avslappende å ikke ha utstyret i hus før snuppa er vell ute.
metaMORfose Skrevet 18. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2009 Nja, navn er nok litt mer konkret enn det var, men vi må liksom se henne først )) Godt det ikke bare er jeg som har observert at gravide er noe merkelige )) Har ikke tort å si det før jeg ble merkelig selv hihi Jeg ser meg selv såpass tydelig at jeg ikke har noen problemer med å si at jeg til tider oppfører meg merkelig og er totalt oppslukt av meg selv, men jeg har da sett tilfeller som er betraktelig verre. Noen tar liksom helt av!
konvall Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Gratulere så utrolig mye, metamor..... Har ikke vært her inne på lenge, så det er så fint å høre at alt går bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå