Gå til innhold

Ingen hjertelyd!


Silje_vanilje

Anbefalte innlegg

Er 14+1 idag, var på kontroll hos legen. Sjekka hjertelyden idag. Ingenting hørte vi. Blir jo litt urolig, flere som ikke har hørt den før senere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på kontroll hos jordmor var jeg 14+3. Fant heller ikke hjertelyden. Har foreløpig ikke hørt den, så får vel smøre meg med tålmodighet til ultralyden. Sukk, ikke bare bare å vente.

 

Det skal i alle fall være helt normalt ikke å høre hjertelyden så tidlig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å ikke høre hjertelyden så tidlig, så du må bare forsøke å senke skuldrene og ikke bekymre deg.

 

Dette er grunnen til at mange venter med slike undersøkelser til ETTER ultralyden rundt uke 18 ;)

 

Alt er nok i skjønneste orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hørt om så mange som har hørt det tidligere enn uke 14 og :)

Satser på alt er i sin skjønneste orden ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snodig aa hoere forskjellen paa lege systemet naar man er gravid i Norge versus Kanada. De sjekket for hjertelyd gjennom ultralyd naar jeg var 8 uker. Fikk ikke hoere hjertelyden selv, fordi det ville tatt ti ganger mer "power" fra ultralyd maskinen og de synes ikke det er trygt for babyen. Var paa ultralyd igjen naar jeg var 12 uker for a sjekke for Down's (er over 35), og fikk ikke hoere hjertelyden da heller, men teknikeren sa at babyen hadde en sterk hjertelyd.

 

Alt er nok i skjonneste orden! Haaper du faar bekreftelsen du trenger snart!

 

Lykke til!

 

TO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...